Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

[quote name=hanfar2' date='29. mars 2010 - 01:03'

Spørsmålet er ikke lengere "om jeg vil inn med HX-V3-17", jeg har det. Spørsmålet er om jeg kan få orginal firmware tilbake etter at jeg har lakt inn HX versjonen. Om det var det du svarte på beklager jeg, ble bare forvirret av

 

 

Svaret var at du kan legge inn andre firmvare versioner, og du kan finne forskjelige firmware versioner, flash verktoy og informasjon om hvordan her >>

 

Det ser ut som om han har foreslatt, XXJB1 XEEJA1 Generic Sweden, som er siste svensk firmvare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg tar backup med HX versjonen, vil ikke det bli lakt merke til når/om jeg kommer med orginal firmware?!

 

Neppe. Det som du tar backup av er dine personlige ting, SMS, programmer og meldninger og slikt, og ikke firmwaren.

 

Du kan velge å ta backup av alt, og så når du har byttet firmware så kan du velge å tilbakeføre kun adressebok, meldinger og evt. andre ting du vil ha.

 

(Backup av kalender og notater har aldri virket hos meg.)

 

(Og ja, jeg mente svensk versjon. Om det er aktuelt. Dvs. nordisk, som noen tror er kun svensk. Medmindre Samsung har gjort noe rart, så er svensk/norsk/dansk/finsk med inni denne.)

Lenke til kommentar

Deltaservice legger inn nyeste firmware på de telefonene som er inne nå. Trenger du ny firmware så kan du levere den og si du vil ha nyeste versjon. Går på garanti selvfølgelig. :thumbup:

Jeg leser innlegget ditt som at du kan levere den fra deg til deltaservice og få oppdatert telefonen uten noe servicehonorar. Når ble det garanti å få lagt inn nyeste firmware? ^ ^

Lenke til kommentar

 

 

Tja, vil jo si den har noen mangler, Interminne 1 gigabyte, TFT LCD?

 

Men ellers ser den knall ut den :)

 

 

Enig. den har noen mangler. Typisk det der. Nå kom jo samsung galaxy s også på banen. Den har jo alt av teknologi. Men så dropper de flash til kamaeraet. Whats that all about..Så ubrukelig for min del. Samsung er den eneste mobben som leverer på ALLE områder. Av de nyeste modellen som er blitt publisert

Lenke til kommentar

Hei

 

Trenger litt hjelp her! Jeg har slettet noen temaer jeg hadde liggende på minnekortet,men de kommer forsatt opp i lista over temaer når jeg går inn på tema insttillinger, og de er forsatt råd og bruke.

 

Hvordan får jeg fjernet desse totalt fra telefonen? De ligger ikke på minne kortet lenger!

Lenke til kommentar

:thumbup:

Da la jeg inn HX firmwire nyeste fra 29.3 den funka fint .

blei litt overraska at alt funka greit untatt GPS `n sleit med å legge inn route 66 og Sygic -ville ikke funke med oppdateringer fra nett- men da jeg la inn route for andre gang kom GPS`n etter mye tweaking - hurrah !!! telefonen er blitt en annen-Videopptaket har blitt rent og fint i lyden (ENDELIG) :w00t:

Ellers anbefales "POWER mp3" http://www.nokiasymbianthemes.com/free-mobile-applications/power-mp3-for-s60-mobile

og funker mye bedre enn standardspilleren ....

god påske :cool:

Lenke til kommentar

Hei

 

Trenger litt hjelp her! Jeg har slettet noen temaer jeg hadde liggende på minnekortet,men de kommer forsatt opp i lista over temaer når jeg går inn på tema insttillinger, og de er forsatt råd og bruke.

 

Hvordan får jeg fjernet desse totalt fra telefonen? De ligger ikke på minne kortet lenger!

 

hard reset

Lenke til kommentar

Merka en liten ting her forleden. Med samsung sine orginale firmware har vi vel alle merka at lyden er ikke i sync med bilde under video opptak. Det vil si da vi spiller filen på mobben og på pcen. Jeg bruker personlig mpc cinema. Men har dere prøvd å spille av video med quiktime? Ingen sync problematikk der. hm..

Lenke til kommentar

Merka en liten ting her forleden. Med samsung sine orginale firmware har vi vel alle merka at lyden er ikke i sync med bilde under video opptak. Det vil si da vi spiller filen på mobben og på pcen. Jeg bruker personlig mpc cinema. Men har dere prøvd å spille av video med quiktime? Ingen sync problematikk der. hm..

 

 

Har selv aldri hatt problem me lyden under video opptak.. Men, vil tro at d mest sansynlig er videospilleren på mobilen som roter det til.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en facebook app til samsungen? Liker ikke den som ligger på telefonen fra før. Den er klomsete og kan ikke chattes på. Ser mer etter noe som iphone sin facebook app? Og finnes det noe til mobilen som gjør at meldingene blir en hel diskusjon istedet for en melding for hver? Som " mottatte meldinger og sendte meldinger viser i lag "?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en facebook app til samsungen? Liker ikke den som ligger på telefonen fra før. Den er klomsete og kan ikke chattes på. Ser mer etter noe som iphone sin facebook app? Og finnes det noe til mobilen som gjør at meldingene blir en hel diskusjon istedet for en melding for hver? Som " mottatte meldinger og sendte meldinger viser i lag "?

Bruker ikke facebook så på det området må du spør noen andre.

 

Men relatert til threaded sms, så ser jeg HyperX jobber med noe interessant: link

edit: link2

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Hei, Jeg får ikke koblet opp min tlf via wifi, kommer kun opp "ikke kontakt med Gateway".

Jeg får heller ikke Route66 til å fungere. :nei:

Må man virkelig ha kontakt med telenett for å bruke Google Map og Samsung GPS?? :ohmy:

 

Håper noen kan hjelpe meg, på tur å gå tilbake til Iphone..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...