Gå til innhold

Anmeldelse: Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

En uke til prøvespilling på kino i Trondheim, så da får jeg se det med egne øyne, men så langt lover det ikke godt. Hittil har jeg ikke en gang sett noen indikasjon på forsøk på "fanboy-krig" av noen av skribentene og jeg tror ikke så er tilfelle nå heller. At noen bruker gårdagens bombe som unnskyldning til å sverte skribenten(e) synes jeg er råttent!

 

KZ2 er hypet til skyene, og er det en ting jeg har lært de siste årene så er det at gamer.no (ofte) ser rett gjennom hype og sier at en spade er en spade. Om spillet ikke lever opp til konkurrentene så er det et klart svakhetstegn når konkurransen er såpass sterk som den er. At spillet blir godt mottatt hos andre spillsider får så være, det forteller meg om manglende evne til å anmelde når de samme anmelderene i den tid tok Haze til sitt sin byst og utnevnte det til PS3 sin messias. Gamer.no (med Jentofsen som anmelder) så gjennom hypen den gang som nå (selv om jeg i ettertid håper jeg tar feil siden jeg gledet meg til KZ2) og så spillet for hva det var. Middelmådig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... dette var... ikke uventet fra gamer.no :p men men.. de eneste spillene anmelderen referer til på en postitv måte er Halo 3 og GoW2. hmmm... fanboy much? dette gjør anmeldelsen lite troverdig. og når man atpåtil vet at dette spillet har fått 9++ av de STORE anmelderne, gjør at det blir enda mindre troverdig. :p men ære være gamer for at de tør. :p

nå kommer jeg til å bli flamet og kalt fanboy. :) men la meg først få si at jeg har en 360, og setter GoW serien høyere enn de fleste spill. Og jeg, dum som jeg er, falt for hypet for Halo 3, og kjøpte det. noe som resulterte i det DÅRLIGSTE spillet i en av de dårligste spillseriene noensinne. min mening, mange som kommer til å hate den. men men.. :p

 

HAHAHA.. fantastisk gamer... fantastisk... :p

Lenke til kommentar

Er det mulig av Gamer.no?

 

Dette her er den mest useriøse anmeldelsen jeg har sett! Hvordan kan et betalende firma få penger for å være så useriøse. Dere sier ingenting postitivt om spillet, jeg har spilt selv ettersom at jeg anmelder det for min avis, og jeg mener at spillet er et av de best og mest engasjerende spillene jeg har spilt denne genarasjonen, jeg likte Gears of War 2 også, men det går ann å like Killzone 2 også, imotsettning til deg.

 

Har noen eksempler og komme med:

 

- Hvorfor bruker du en hel anmeldelse på og skrive om ting du mener er bedre i Halo 3 og Gears 2, er det ikke Killzone 2 du skal anmelde?

 

- Man ser med en gang at du er ute etter å kritisere dette spillet, og det er noe du klarer.

 

- Du sier ikke en ting positivt om spillet, og når du nevner noe som er bra så skriver du om noe som er dårlig i samme setning. Hvorfor nevner du ikke den strålende tog banen, med motion blur, røyeffekter, og detaljer overalt, eller åpningsscenen, strålende kampenen, når du angriper Helgast på en skjult område, med angripene snipere.

 

- Dere har ikke på et tidspunkt nevnt grafikken, lyden, atmosfæren, den utrolige engasjerende multiplayeren.

 

- Du kritiserer dem for å ikke ha noe spesielt nyskapende, men hva er feil med det? Uncharted lånte av nesten alle spill, det var et strålende spill for det. Og jeg mener likevel at spillet er nyskapende, first-person cover system, ekte clan support, betting system.

 

Jeg skjønner at du elsker Microsoft sine spill, men da burde du gi spillet til noen som kan anmelde dette spillet da uten å refere til de fleste spillene på markedet. Håper du som har skrevet anmeldelsen svarer på kommentaren min.

Endret av Ruste
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig for Gamer.nos skyld at dere setter en annen anmelder på spillet, og slipper en ny anmeldelse fort som svint.

Det er så åpenlyst at Marius var negativt innstilit fra start (sikkert før) til slutt.

Jeg er ganske sikker på at bortimot ingen av Gamer.nos lesere tar denne anmeldelsen seriøst. Jeg håper ihvertfall ikke det ...

Lenke til kommentar
Kjøp det på dag en, stol heller på Spillmagasinet.no, Gamereactor.no. Spillet har en samlet score på over 9,5 på Metacritic, noe som betyr at det er det nest beste Playstation 3 spillet etter Grand Theft Auto 4.

Jeg ville tatt metacritics karakter med en stor klype salt akkurat nå. Mange har enda ikke kommet med sin anmeldelse, og blader som "Playstation: The Official Magazine", "Playstation Official Magazine Australia" og "Meristation" er med på å trekke opp snittet. Om en ukes tid tror jeg Metacritic-karakteren har falt noe, og det er nok anmeldeser til å sammenligne med GTA4.

Lenke til kommentar
KZ2 er hypet til skyene, og er det en ting jeg har lært de siste årene så er det at gamer.no (ofte) ser rett gjennom hype og sier at en spade er en spade. Om spillet ikke lever opp til konkurrentene så er det et klart svakhetstegn når konkurransen er såpass sterk som den er. At spillet blir godt mottatt hos andre spillsider får så være, det forteller meg om manglende evne til å anmelde når de samme anmelderene i den tid tok Haze til sitt sin byst og utnevnte det til PS3 sin messias. Gamer.no (med Jentofsen som anmelder) så gjennom hypen den gang som nå (selv om jeg i ettertid håper jeg tar feil siden jeg gledet meg til KZ2) og så spillet for hva det var. Middelmådig!

Du skjønner at du bommer stygt her? At du er på tur utfor stupet og rattet henger løst i hendene på deg? Du skjønner at ingen anmeldere tok Haze til sitt bryst og utnevnte det til PS3 sin Messias? Ikke sant?

Lenke til kommentar

Du kan ikke forvente å ikke bli kalt fanboy

nå kommer jeg til å bli flamet og kalt fanboy. :)

når du skriver noe sånt etterpå:

men la meg først få si at jeg har en 360, og setter GoW serien høyere enn de fleste spill. Og jeg, dum som jeg er, falt for hypet for Halo 3, og kjøpte det. noe som resulterte i det DÅRLIGSTE spillet i en av de dårligste spillseriene noensinne. min mening, mange som kommer til å hate den. men men.. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...