Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Det er ingen automatikk i at man får "et overtak i spillmarkedet" fordi man har videoanmeldelser, det var poenget! Som noen nevnte tidligere her.

Kanskje jeg ordla meg litt feil. Det jeg mener er at Gamer.no vil jo utvilsomt stå sterkere mot andre sider med videotjenester om de hadde hatt det selv også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der er jeg enig med deg Lakus, om de har folk som mestrer den biten godt. En dårlig videoanmeldelse er verre enn en dårlig skriftlig anmeldelse.

Hvorfor ikke begge?

En dårlig videoanmeldelse er helt umulig å følge med på og få noe innhold ut av. Har sett noen eksempler av det på itavisen.no hvor hverken snakkingen, intervjuingen eller spillingen går særlig problemfritt.

 

En dårlig skriftlig anmeldelse står sort på hvitt og selv om man er frustrert over kvaliteten så får man med seg innholdet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Der er jeg enig med deg Lakus, om de har folk som mestrer den biten godt. En dårlig videoanmeldelse er verre enn en dårlig skriftlig anmeldelse.

Hvorfor ikke begge?

En dårlig videoanmeldelse er helt umulig å følge med på og få noe innhold ut av. Har sett noen eksempler av det på itavisen.no hvor hverken snakkingen, intervjuingen eller spillingen går særlig problemfritt.

 

En dårlig skriftlig anmeldelse står sort på hvitt og selv om man er frustrert over kvaliteten så får man med seg innholdet.

Dette er en dårlig anmeldelse.

Lenke til kommentar
En dårlig videoanmeldelse er helt umulig å følge med på og få noe innhold ut av. Har sett noen eksempler av det på itavisen.no hvor hverken snakkingen, intervjuingen eller spillingen går særlig problemfritt.

 

Så nettopp en videoanmeldelse på spiller.no, hørtes ut som at fyren snakket til et lite barn, det var regelrett slitsomt å høre på, og det virket mer som informasjon om spillet.

 

Hvis Gamer skulle satse på dette må det gjøres skikkelig, og ikke halvveis.

 

Only time will tell.

Lenke til kommentar
Der er jeg enig med deg Lakus, om de har folk som mestrer den biten godt. En dårlig videoanmeldelse er verre enn en dårlig skriftlig anmeldelse.

Hvorfor ikke begge?

En dårlig videoanmeldelse er helt umulig å følge med på og få noe innhold ut av. Har sett noen eksempler av det på itavisen.no hvor hverken snakkingen, intervjuingen eller spillingen går særlig problemfritt.

 

En dårlig skriftlig anmeldelse står sort på hvitt og selv om man er frustrert over kvaliteten så får man med seg innholdet.

Dette er en dårlig anmeldelse.

 

Å herregud så elendig den var! Jeg hadde aldri satt mitt navn på noe slikt.

 

Folk som skriver gode anmeldelser, er nødvendigvis ikke særlig karismatiske.

 

Vil ha G4 i norge!

Lenke til kommentar

Sjokkerende av Edda, kan ikke si Gamer.no var min hovedgrunn til å bruke nettverket, det var via hardware.no jeg kom innpå. Men føler nesten for å droppe hele greia nå når jeg ser hvilken behandling Gamer.no fikk. Forresten ser jeg at tek.no har overtatt førstesida til gamer.no her nå ? Var det ikke så at gamer.no eide artiklene ?

Lenke til kommentar
Til dere som har diskutert "flytting" av stickies/forumsposter til andre steder: synd at ingen kan copy/paste fra dette forumet til et annet da Edda Media "eier" det som blir skrevet her :ermm:

 

Så vidt jeg kan se fra retningslinjene til forumet så har Edda media reservert seg retten til å publisere kommentarer på hele eller deler av tek.no nettverket, det vil vel ikke si det samme som opphavsrett. Så territoriemarkeringer av denne sort burde dere vel holde dere for gode til? Derfor burde vel de som skrev den opprinnelige posten være i sin fulle rett til å poste det samme på en ny gamer.no side samtidig som dere har retten til å beholde og publisere den originale som dere selv vil.

 

Ps: Det tar seg dårlig ut å komme med "trusler" av denne sort. Rett og slett ser det useriøst ut og virker litt pompøst overfor sine egne brukere

 

 

Brukere som har laget guider og annet på forumet står fritt til å bruke de andre steder. Men å kopiere andre brukeres guider kan man holde seg for god for, det er uhøflig overfor opphavsmannen. Da får man spørre vedkommende pent først.

 

Diskusjon.no vil ikke være vanskelig overfor noen som vil bruke sitt eget verk andre steder. Vi er trygg nok på at vi skal være fristende nok for brukerne. Så får de som velger det evt. nye spillforumet samenligne føringer, moderering og behandling av brukere der for å se om de anser det som noe bedre enn her. Som sagt, det er brukernes privilegium å selv velge hvilket forum de anser som mest fristende. Vi er ikke redd for konkurranse, den ønskes velkommen. Dette er strengt talt ikke en konflikt Diskusjon.no er del av, den stod mellom Gamers to eiere. Så lenge vi tar brukerne på alvor og gjør vårt beste for å tilrettelegge for dem så vil det nok gå bra. Så kan jeg bare anbefale nye Gamer om å gjøre det samme. :)

 

Fjodorgrim: Om jeg forstår partene rett her så har begge anledning til å benytte artiklene. Gamer slik vi kjente det var tross alt et resultat av to eieres arbeid og investering, ikke bare en. Selv om det for noen tydeligvis er en part som skal tildeles all skyld og den andre all ære i denne konflikten (for dem som er opptatt av å tildele slik, jeg ser egentlig ikke hvordan noen av oss er i posisjon til å kunne gjøre det). Noe jeg finner unyansert egentlig. Begge eierne får værsågod bære både skyld og ros, så får vi bare håpe det går bra med alle de involverte og at brukerne og leserne ikke blir skadelidende. Samt at det går bra med alle menneskene som var involvert med Gamer, da spesielt arbeidstagerne. De utviste en kvalitet som var bemerkelsesverdig.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Sjokkerende av Edda, kan ikke si Gamer.no var min hovedgrunn til å bruke nettverket, det var via hardware.no jeg kom innpå. Men føler nesten for å droppe hele greia nå når jeg ser hvilken behandling Gamer.no fikk. Forresten ser jeg at tek.no har overtatt førstesida til gamer.no her nå ? Var det ikke så at gamer.no eide artiklene ?

 

Hvilken behandling? Vet du noe vi ikke vet? Det man vet hittil er at de brøyt opp fordi pga tilbudet om å kjøpe opp hele gamer ikke var godt nok. Hvordan vet du at Edda sa det, kanskje gamer.no fant ut at det heller var på tide å ta det for seg selv. Er det fortsatt eddas feil da?

Lenke til kommentar
ITAvisen er jo ikke kaos, de har en anmelder som anmelder spill og som er ansatt fulltid, oversiktlig og greit.

 

Gamer.no/Tek.no/spill slaktet jo Killzone, imens resten av verden inkl ITavisen roste det langt opp mot skyene.

Å ha en anmelder vil helt garantert skade IT-avisen i lengden. Han vil bli brent ut. Gamer.no har en fin variasjon av tekster på grunn av flere skribenter. Og i ny og ned en på nynorsk som frisker litt opp.

 

6/10 er ikke slakt, det er faktisk en middels karakter. Og om du forventer hele verden å ha den samme meningen så bør du nesten våkne litt. Den verden eksisterer ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...