Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yess! fikk den stygge siden her for og være så stygg mot killzone 2! :) dø og brenn

Hahaha aha.

 

Hah.

 

Morsomt at folk hisser seg opp så mye på grunn av en spillanmeldelse. Vil takke gamer.no for denne anmeldelsen, større idioti og komedie samlet på ett sted har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar
Vil vel si at den anmeldelsen fikk frem enda tydligere hvem som er Gamer.no for life og tilber absolutt alt de gjør, uansett om det er elendig. Gamer.no fanboys. :D

 

Skal vedde på at det ender med at gamer.no sitter igjen med 10stk medlemmer som sitter der alene og diskuterer de dårlige anmeldelsene med sine velformulerte tekster... haha, nydelig. : )

 

Lyst til å sette penger på det? Gamer har utallige gode artikler og anmeldelser, at Killzone 2 anmeldelsen ble dårlig mottatt var bare fordi det var forventet bedre. Klart, den var ikke spesielt godt skrevet, men om det var et B-spill fra Guatemala hadde ingen brydd seg.

Lenke til kommentar

Ja, dette var triste nyheter. (eller muligens gode nyheter, det vil tiden vise)

 

Men det må sies at hardware.no (eller må jeg kalle det tek.no?) over lengre tid har beveget seg i retning av samlebåndsjournalistikk, og kvaliteten på artikler og tester har blitt dårligere. Jeg finner ihvertfall nesten aldri lengre artikler som interesserer meg på hardware.no, og jeg har lagt merke til at jeg oftere og oftere skriver "gamer.no" i adressefeltet. Det er liksom mer kjøtt på beina i artiklene hos gamer. (Er klar over at artiklene handler om noe helt annet, men ja, det fører faktisk til at jeg leser mindre om hardware enn jeg gjorde før...)

 

Jeg kommer nok til å bruke begge sidene fremover, men jeg er litt pessimistisk med tanke på den videre utviklingen av hardware.no. Det virker som det blir mer og mer utvannet med tiden, og virker som hovedfokus er på å vokse og presse alle inn i samme overflatiske tek-mal (audiovisuelt.no.. WTF!? Hva er konseptet liksom? Alt som lager bilde og lyd?). Dette gjennomføres kanskje lettest ved å eie alt selv. Ideen som ble luftet tidligere i tråden om å starte opp et alternativ til tek.no-nettverket synes jeg hørtes ut som en god ide, da tek.no har blitt for store for sitt eget (og brukernes) beste.

 

I en bisetning kan jeg jo også nevne at linken til anmeldelsen av Killzone 2 på spillportalen til tek.no ikke fungerer. Samtidig som jeg har en blinkende Killzone 2-reklame foran meg som stirrer meg intenst inn i hvitøyet. Lurer på hvor mange eksemplarer som blir solgt nå i helga... Håper det bare er en tilfeldighet...

 

Til TST som var innom her, vil jeg bare si at jeg er sjeleglad for at du ikke solgte seg helt inn i denne mediegiganten, men tør å stå alene. Du satset på kvalitet og trofaste brukere og jeg er sikker på at mange entusiaster vil følge nye gamer.no hvor det måtte gjenoppstå. Hvis vi klarer å huske adressen :p

 

PS Og litt off-topic: Hvis noen stusser, ikke fall for fristelsen til å tro at de som støtter fri fildeling ikke pumper penger inn i spillindustrien ;)

Lenke til kommentar
Vil vel si at den anmeldelsen fikk frem enda tydligere hvem som er Gamer.no for life og tilber absolutt alt de gjør, uansett om det er elendig. Gamer.no fanboys. :D

 

Skal vedde på at det ender med at gamer.no sitter igjen med 10stk medlemmer som sitter der alene og diskuterer de dårlige anmeldelsene med sine velformulerte tekster... haha, nydelig. : )

 

Gamer har vel jevnt over hatt de eneste kompetente spill-skribentene i landet (i de siste årene i alle fall, det fantes andre på nittitallet), men det forundrer meg ingenting om folk ikke gjenkjenner kvalitet da de ser det.

Lenke til kommentar
Yess! fikk den stygge siden her for og være så stygg mot killzone 2! :) dø og brenn

Hahaha aha.

 

Hah.

 

Morsomt at folk hisser seg opp så mye på grunn av en spillanmeldelse. Vil takke gamer.no for denne anmeldelsen, større idioti og komedie samlet på ett sted har jeg ikke sett på lenge.

Det er en meget god måte å miste tonnevis av seriøse lesere på. Men det er kanskje ikke så nøye om man kun skriver for en liten lukket krets.

Lenke til kommentar
Men det må sies at hardware.no (eller må jeg kalle det tek.no?) over lengre tid har beveget seg i retning av samlebåndsjournalistikk, og kvaliteten på artikler og tester har blitt dårligere. Jeg finner ihvertfall nesten aldri lengre artikler som interesserer meg på hardware.no, og jeg har lagt merke til at jeg oftere og oftere skriver "gamer.no" i adressefeltet. Det er liksom mer kjøtt på beina i artiklene hos gamer. (Er klar over at artiklene handler om noe helt annet, men ja, det fører faktisk til at jeg leser mindre om hardware enn jeg gjorde før...)

Litt enig med deg angående innholdet. Det har blitt en del pressemeldinger og lite research og egne saker. Derimot har Gamer.no hatt en del underholdende saker, spesielt bloggene. Det føles litt mer personlig og at det er lagt litt mer sjel inn i tekstene.

 

Det er en meget god måte å miste tonnevis av seriøse lesere på. Men det er kanskje ikke så nøye om man kun skriver for en liten lukket krets.

Tonnevis? Du mener 10 stk? Og jeg ser ikke hvordan disse kan oppfattes som seriøse når jeg ser diskusjonen om anmeldelsen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gleder meg til å slippe unna sånne som deg.

 

Signed!

 

Gleder meg, håper de fleste tåpene ikke følger med over til det nye forumet.

Nå er det engang slik at gamer.no er avhengig av disse "tåpene" for å kunne drive videre. At skribentene sier de ikke ønsker lesere, som er synonymt med inntekter til å kunne drive siden, er jo betenkelig.

Lenke til kommentar

Hei, jeg ser at flere brukere forteller at de fikk beskjed om at min innboks var full når de sendte meg PM. Ikke så rart, jeg fikk ufattelig mengder PM-er på svært kort tid etter at dette ble kjent. Jeg har nå ryddet unna, men det betyr at alle som har sendt meg PM-er det siste døgnet må sende de på nytt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...