Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase/Worklog: Toyota Hilux 3.0D-4D SR+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei biler blir å få grønne skilter, å få hvite skilter på den hadde det kostet 200.000kr ekstra... :glare:

 

Nei den der er ikke min, bilen på bilde er en sølvgrå Extra Cab. Min er en sort Dobbel Cab og har ikke begynt sin tur nordover enda. Den som skulle ha bilen er neppe happy akkurat nå, men disse er det flust med på lager.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

Update:

 

T-10 Days (tror jeg)

Har nå oppdatert innkjøpslista i førsteposten, sitter å lurer på hvorvidt jeg skal bytte ut hovedlyktene eller ei.

En annen mulighet er at jeg i stede lakkerer innmaten i orginallykten matt sort eller i sort krom look. Får tygge på den en stund til, er enda lenge til det skal avgjøres, men det er nå ivertfall lagt til på lista over mulige fremtidige innkjøp.

 

Skal... skal ikke?.

459.jpg

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Update:

 

T-10 Days (tror jeg)

Har nå oppdatert innkjøpslista i førsteposten, sitter å lurer på hvorvidt jeg skal bytte ut hovedlyktene eller ei.

En annen mulighet er at jeg i stede lakkerer innmaten i orginallykten matt sort eller i sort krom look. Får tygge på den en stund til, er enda lenge til det skal avgjøres, men det er nå ivertfall lagt til på lista over mulige fremtidige innkjøp.

 

Skal... skal ikke?.

459.jpg

 

SKAL! :dribble:

Lenke til kommentar

Det er disse 3 variantene ( de er både i sort og krom) jeg har å velge mellom som er Plug n play, lykteke fra Toyota Fortuner kan også brukes men da må det modifiseres. Synes uansett at lyktene er vel "over the top", det er reglrett for mye juggel på dem og er den en ting denne bilen ikke skal bli så er det en overjugglet "Thailux", får tarmslyng hver gang jeg ser noe slikt.

 

 

459.jpg

 

frontlampledlarge.gif

 

CIMG2052.jpg

Lenke til kommentar

Det med lysringene er det som plager meg mest, blir faktisk mer i tvil desto mer jeg tenker på det. Lysringer hører etter min mening hjemme på BMW og kun der. Etter å ha sett bilder av flere "thailuxer" med disse Eageleye produserte lyktene så har tvilen blitt sterkere. Blir egentlig det samme som å montere lexsus lykter på en Ford Fiesta, det ser ikke bra ut i det hele tatt, bare harry.

 

 

Men for å ta et eksempel på noe som funker så er det baklyktene jeg har tenkt å bestille. De designet for å beholde bilens identitet, men gir likevel bilen et løft og det er det jeg ønsker å oppnå. En stilfull oppgradering rett å slett.

Lenke til kommentar

Den øverste hadde vært en god kandidat om den hadde hatt normale parklys, men tror utgaven i krom hadde gjort seg best på sort bil. Den får heller være på lista over mulige fremtidige oppgraderinger intil videre, er mange andre ting som skal gjøres før den tid.

 

Nå er det snart bare 5 dager igjen til bilen skal være leveringsklar (vist alt klaffer), så neste uke blir nok å gå veldig sakte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...