Gå til innhold

Demodato for Resident Evil 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

ekslusive demoer er wasted money. De kunne heller brukt penger på gratis internett tjenester. Tenk på alle de stakkars studentene her i verden da. De har jo ikke peng til slikt

:( Sikter til min bror som faktisk er den eneste jeg gidder å spille online med. For ellers er det sånn at hver gang jeg har lyst til å spille online så blir jeg møtt av pipe stemmer som sier fæle og ufyselige ting :/

 

Det er da flust av tråder her på Gamer.no hvor du kan velge og vrake i folk. Bare å legge til masse folk og sjekke om noen av de spiller noen av spillene du liker. Deretter kan du joine dem når de spiller eller invitere dem til deg. Det å spille med randoms er fullstendig frivillig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sykt at det spillet i det hele tatt kommer på 360, værre er det når de får demoen først. Et hån spør du meg

 

Slik går det når Sony heller satset grunkene sin på en kvalitetsbombe av en konsoll istendenfor det makkverket som M$ slapp ut altfor tidlig. Penga som M$ tjente på å gjøre dette stuntet ble brukt til å gjøre hverdagen vanskeligere for oss som er æresmedlemmer av SDF.

 

Ikke alle som liker kontroller som sikkert passer fint i japse hender, selv fortrekker jeg blyloddet som MS kom drassende med :)

 

Vell nok ironi for den gang, de eneste som syntes dette er synd er ihøgga PS fanboys.

Lenke til kommentar

Er selv ihøgga PS fanboy men synes det er helt greit at xbox 360 fansen får dette spillet. Spillet ville uansett ikke ha blitt skreddersydd til ps3, det har i værtfall tidligere erfaring vist. På samme måte er det greit at square lager FFXIII til xbox 360, fordi de først har brukt sine krefter for å lage spillet til ps3, og samtidig utnytte hardware'en i ps3. De eneste gangene det er kipt med multiplattform er når den ene versjonen blir dårligere på grunn av at spillet må lages til flere plattformer på en gang.

Lenke til kommentar
Sykt at det spillet i det hele tatt kommer på 360, værre er det når de får demoen først. Et hån spør du meg

Ble du like irritert da REmake og RE4 kom ut til gamecube? RE-serien er slett ikke eksklusiv til noen konsoller eller maskiner. Saturn, N64, DC, PS1, PS2, GC, Wii, PC og DC har alle fått minst 1 spill fra hovedserien. Det burde ikke komme som en overraskelse at RE5 blir utgitt på 360.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...