Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How We Live beaten er min all time favoritt av Apollo.

Synes dog Trophies er den beste plata siden Gas Mask.

 

How we live er fantastisk. Også enig i det om Gas Mask.

 

Har lenge håpet på at han skal lage noe i samme stil som Make Do, som er min favoritt av han. Det ser man virkelig hvorfor han er den meste spennende produsenten i gamet. Sampling og chops av en annen verden.

PS. Ligger intervju av han på kevinnottingham.com. Der får han også spørsmål om det at han lager mye som høres likt ut osv

 

Jepp! Og den Block Elements-låta er spinnvill..! Takk for tips om kn.com-stuffet. Leste alt det seneste som var lagt ut der om ham. Interessante saker. Han har bra perspektiver (og gode favorittlåter..).

 

Disko Dave er også en man må følge med på fremover. Håper han snart tar steget videre fra youtube til debut skive med en bra rapper. Er før jævlig om en så dyktig fyr skal sitte å laste opp beats på YouTube! :)

 

Thad Reid - Cool to Touch (prod. by Disko Dave)

 

Han har skills, ja! Jeg har hatt et enormt crush på ne-yo flip-en hans en temmelig lang stund nå. Kush 'bounce' i den! Han er for øvrig postmann av yrke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det stemmer! 'Life Is Good', som dropper 17. juli. Jeg håper, og har fått inntrykk av at Nas blir å levere et godt album. En annen opptur er også at dette blir hans siste album på Def Jam.

Lenke til kommentar

Yelawolf er et beist. Få med dere Yelawolf - Animal i tillegg.

 

Den sangen er legit as f*ck. Personlig likte jeg Trunk Muzik albumet hans bedre, men Radioactive er ikke verst den heller. Kunne linket flere sanger fra Trunk Muzik som mine favoritter som f. eks I just wanna party, Good to go, Billy Crystal etc, men jeg tror jeg velger denne her:

 

Yelawolf - Daddy's Lambo

http://www.youtube.com/watch?v=p2j5cO-cK6g

Endret av Kay-M
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne navnet på en Eminem låt. Har dessverre lite info, har bare hørt den 1 gang eller to før. Det er en ganske hard låt (tenk NRS banger :)), med 3-4 gjester. Tror ikke det er blant de mest kjente. Kjenner den igjen med en gang jeg får hørt den, men nå klarer jeg ikke å finne an igjen!

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt på hip-hop gjennom hele oppveksten gikk jeg til slutt lei, mye på grunn av at jeg hadde problemer med å finne ny musikk. Plutselig var det Lil Wayne og Juelz Santana over alt. Joell Ortiz var "a breath of fresh air", men ellers har det vært få lyspunkt.

 

Det jeg håper på nå er at noen kan anbefale meg alle perlene jeg har gått glipp av de siste årene. Artister jeg liker, men som jeg har hørt i hjel, er blant annet Immortal Technique, Nas, A Tribe Called Quest, Big Pun, Sage Francis, Lupe Fiasco (selv om han kunne spart seg for Lasers), Ghostface, Talib Kweli, KRS One osv.

 

Noen som har noen anbefalinger?

 

Sjekk ut Incise, sykt chill, evnt Zion I, Apollo Brown (som nevnt tidligere i tråden), Brother Ali, Cormega, Shad.

 

Incise - Scorpion Tail

 

http://www.youtube.com/watch?v=fT5jtvtKhK8

Endret av flogieboogie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...