Gå til innhold

Hvorfor valgte du den faction + race some du spiller i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville spille druid, valget stod da mellom nelfer og tauren. Valget ble da tauren, lett. :p Pluss at jeg har sansen for indianer/hippie-greia til taurens.

 

Faction-messig bortsett i fra det, så pleide jeg å foretrekke Horde, som nevnt tidligere så føltes det mer seriøst og det var var færre "unger", men det har desverre jevnet seg ut siden TBC. Dumme belfers.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle det for epic fail, men å velge allience fordi de er "snille" er litt feil, snill er de i alle fall ikke og så langt derifra. Noe som er tatt opp lengere bak.

 

Som sagt, takk Gud for at Blizzard ikke laget spillet med ensporig innhold, fremstiller en side som uber god og den andre uber slem. Morsomt at noen tør leke med konsepter og gjøre det mer difust hvem som er snill og hvem som slem. Et godt spill synes jeg.

Lenke til kommentar

Valgte Alliance pga alle jeg kjente var Alliance (lvl 60) og uten noen tanker om reroll. For meg fristet horde aller mest, men orket ikke spille alene. Jeg "drømmer" fortsatt om å rerolle horde 3 år senere.

 

Første char jeg levlet var en human warlock. Valgte human fordi de så "ekte" ut (oh the irony). Ble dritt lei humans castingstyle, men måtte fremdeles være ally så jeg rerollet gnome mage. Denne gangen valgte jeg mage fordi jeg var lei av warlocks' DoTs. (uvanlig reroll really).

 

Magen er 80 og Warlocken er stuck @ 71.

Lenke til kommentar
Undead Rogue.

 

Fordi Horde appelerte mer til meg. Følte også at horde siden var litt mer voksen av seg. Mye fjortisser som velger allianse.

Nå velger de Horde også, pga. belf. Om jeg treffer på en belf som ikke er pally, så ser jeg på ham som ally reroller. Belf er en skam for Horde.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Undead Rogue.

 

Fordi Horde appelerte mer til meg. Følte også at horde siden var litt mer voksen av seg. Mye fjortisser som velger allianse.

Nå velger de Horde også, pga. belf. Om jeg treffer på en belf som ikke er pally, så ser jeg på ham som ally reroller. Belf er en skam for Horde.

 

Da liker du ikke meg heller? Blood Elf Death Knight - Fordi det er artig med mer silence og survivalability ;D

 

Valgte forøvrig Horde fordi de jeg gikk i klassen med spilte Horde... og sånn har det vært helt siden vanilla.

Lenke til kommentar
Undead Rogue.

 

Fordi Horde appelerte mer til meg. Følte også at horde siden var litt mer voksen av seg. Mye fjortisser som velger allianse.

Nå velger de Horde også, pga. belf. Om jeg treffer på en belf som ikke er pally, så ser jeg på ham som ally reroller. Belf er en skam for Horde.

Det var da veldig til generalisering da. Det er rett og slett ikke lov å starte opp en ny race man har ikke har hatt tilgang på før?racials er vel ganske bra på dem å, med den mana greia og silence eller hva det er. Føler din innstilling minner mer om fjortiss oppførsel enn mye annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...