Gå til innhold

Hvorfor valgte du den faction + race some du spiller i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgte og Alliance fordi alle de jeg spiller med hadde valgt dette:) Valgte deretter Night Elf Rogue fordi jeg synest det var meget spennendes med en class som kunne snike seg rundt over alt uten å bli sett:O Night Elf husker jeg faktisk ikke:P Angrer veldig da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Stemmer nok det. Har ingen ting imot belf, bortsett ifra at de beveger seg litt.. Ja.

 

Halvannen level så kan jeg starte å få litt gear. :)

Lenke til kommentar

Vel i sammenligning når jeg går Culling of Stratholm synes jeg humans vandrer litt som, tja, det ser ut som de har gjort kraftig i buksene.

 

Kan skjønne at mange ser litt "tja" på animasjonene til Blood elves men tro meg, om du har forsøkt en /flirt så er animasjonene glemt, hjelpes meg jeg holdt på å ramle av stolen første gang jeg forsøkte det...

Lenke til kommentar

Starta som en tauren hunter, fordi de var så fredlige, men litt for klumpete, rerollet UD rogue, raidet med den til TBC kom ut,

 

en gjeng av oss starta en alliance guild, og jeg prøvde ut Draenei siden de var den nye racen, og paladin siden som rogue fra vanilla hatet jeg paladins, ble fort 70 og draenei sugde og alliance sugde, ville tilbake til horde, rerollet Blood Elf Paladin, spilte det helt til 1 måned før wrath,

 

da vi samme gjengen ville prøve på nytt å starte guild, så det ble samme alliance server som draenei, men jeg ville ikke spille draenei, så jeg rerolla Human Paladin i tide for å bli 70 før wrath kom ut, og det er den toonen jeg spiller nå ^^

Endret av Tern
Lenke til kommentar

Ja det var mye knoting Tern :p

 

Rolla Dverg warrior fordi de hadde mye muskler og Skjegg! og de kunne bruke All slags armor sa en kamerat, alle jeg kjente spilte alliance så da var ikke valget vanskelig. Men warrioren ble strandet i Badlands og hunteren jeg starta etter det ble strandet i Duskwood. Så da ble det Dverg Prest :D og den spilte jeg på gjennom hele vanilla og tbc, før jeg rollet human warrior rett før LK og lvla den og spilte på den helt til jeg la wow på hylla for 2 uker sia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...