Gå til innhold

Hvorfor valgte du den faction + race some du spiller i dag


Anbefalte innlegg

Starta ally fordi alle kompisane mine var det. Egentlig minst sugen på å vere ally og hadde gått horde lett om eg kunne bytte alle charsa mine til horde, men bruene er vel brent. (med 1 lvl 80, 3-4 lvl 70 og etc). Cash also springs to mind.

 

Main er for øvrig dranei mage. Liker casters, og dranei female var egentlig kun fordi eg ville teste det nye starting area i tillegg til at male mage..wtf? =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da veldig til generalisering da. Det er rett og slett ikke lov å starte opp en ny race man har ikke har hatt tilgang på før?racials er vel ganske bra på dem å, med den mana greia og silence eller hva det er. Føler din innstilling minner mer om fjortiss oppførsel enn mye annet.

Det er ikke bare en ny rase, det er en rase som ikke passer inn utseendemessig i Horde, likner for mye på ally og appellerer til fjortiser som ellers ikke ville satt sin fot over på den andre siden. Det er en grunn til at Horde plutselig begynte å tape mye i BG. Belfs = "leave Britney alone"-fyren :p Skal jeg ha en pally så skal det ihvertfall være en female.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lagde først en Troll Warrior hvis jeg ikke husker feil. Troll fordi de snakket så kult og Warrior fordi jeg syns det virket gøy å slåss i nærkamp. Ga den opp på rundt lvl 12 og gikk over til female Night Elf Warrior siden jeg syns females passet best som Warrior lore-vise, som Sentinels vel og merke, og fordi de fleste kameratene mine spilte Alliance. Gikk så over til male Dwarf Hunter, fordi...aner ikke. Etter det gikk det over på male Human Paladin, female Night Elf Priest og tilslutt male Undead Mage, Warlock og female Blood Elf Death Knight for å gi Horde en mulighet.

 

Når det kommer til at det er flere kids som spiller Alliance, så vil jeg si at jeg har møtt på en god del på Horde siden også. Har transfera litt rundt til jeg tilslutt fant en server med godt community og aktiv spillerbase. På de fleste serverene jeg har spilt på har Alliance vært dominerende stort sett, bortsett fra Magtheridon som jeg tilslutt endte på og jeg tror det med at det er flere kids på Alliance har mye med det å gjøre.

 

Hvis man ser på en prosent av kids man har møtt opp mot hvor mange spillere det er på den siden tror jeg de vil være nokså like til tider. F.eks 10% kids på hver side, 1000 aktive Alliance og 100 aktive Horde = 100 kids på Alliance og 10 på Horde.

Lenke til kommentar
Jadda...se bare på hva vi har gjort med denne jorda, og vi har ikke klart å komme oss lengre enn til månen. Patetisk. Humans i WoW = imperialistisk scum og boooooring. Er du like kjedelig?

 

Nå går du over grensen. Folk må da få lov til å spille de som passer dem uten at du skal slenge med leppa å si hvor patetisk det er. For noen så appeler human mest, for andre nelf, andre ud og noen belf (f.eks).

 

Du snakker om at tenåringer spiller belf? Etter det du sier så gjetter jeg at du ikke kan være mye voksen. Siden du ikke respekterer at folk liker forskjellige ting.

 

Jeg spiller Nelf Druid og Human Pala. Men druiden er for øyblikket bare bank og ah. Pala'n skal bli den nye mainen min. Jeg valgte human såklart pga at jeg liker de racials de har, også gadd jeg ikke draenei eller dwarf pala. Ally valgte jeg siden vennene mine spilte det, og jeg foretrekker byene deres mest.

 

Jeg har prøvd horde litt, kom til lvl 33 som belf pala. Fant fort ut at jeg var med glad i ally byene og stedene.

Lenke til kommentar

Jeg spiller alliance av den enkle grunn at kompisene mine begynte før meg og de valgte alliance, derfor var det egentlig et ganske opplagt valg. Det at jeg spiller gnome er ganske vanskelig å si egentlig. Jeg var totalt noob og valgte egentlig det første som jeg syns så kult ut. Gnomes er fete! :D

Lenke til kommentar

Valgte horde fordi kjæresten min spilte der og synes egentlig att horde hadde mye gøyere raser enn alliance. Unntatt gnome da ;)

Valgte troll rett og slett fordi jeg synes de så kulest ut, og lærte jo fort at dette var et kanonvalg! Som alle vet er jo troll uten tvil den beste rasen! Dessuten hadde female troll den beste dansen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Valgte Ally fordi brodern og vennene han spilte der når jeg starta. Valgte dwarf rett og slett fordi jeg synes de så tøff ut. Hadde ikke peiling på fear ward og stoneform osv i den tid. Var et godt valg, ihvertfall.

 

Nå er jeg en horde paladin. Fulgte med brodern over på den serveren også. Er belf female fordi belf er det eneste som kan være pala som horde, og female fordi min andre paladin var female som ally.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...