Gå til innhold

Hvorfor valgte du den faction + race some du spiller i dag


Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel hva dette temaet handler om.

 

Hvorfor valgte du den faction + rasen som du spiller i dag.

 

 

 

 

 

 

Kan vel selv starte.

 

Jeg valgte Alliance, fordi jeg alltid har likt å være de gode og fordi Human og Night elf females ser bra ut. Har selv en human female warrior, valgte Human på grunn av at de er mest realistiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg valgte Alliance, fordi jeg alltid har likt å være de gode

 

Gode? Alliance har gang på gang jaktet og banket andre, og misliker "andre". Alliance er like onde som Horde er.

 

valgte Human på grunn av at de er mest realistiske.

Realistisk i et fantasi-spill? :p

 

 

 

Selv er jeg Night Elf på Alliance. Hvorfor? eneste rasen som kan være druide. Var Tauren på Horde og, en peride, samt troll.

 

Ikke fordi noen av dem er "snillest" eller "slemmest"; men det var det som passet meg akkurat der og da.

Lenke til kommentar

jeg ble trukket inn i wow gjennom en haug kamerater :p

 

Alle sammen var alliance

 

og jeg ville aller helst være DVERG!! fordi jeg synes de var så macho med svært skjegg og muskler dratt ut av terminator 3.

 

så jeg starta en warrior, men han endte opp i badlands i lvl 13, og ingen hadde fortalt meg hva hearthstone var.. = delete :<

 

så starta jeg en dverg hunter.. men ingen ville ha meg i grupper.. så bare "LF HEALER FOR DM" uansett hvor jeg gikk :<

 

så jeg starta en prest. dverg OFC. Grunnet fear ward. og det tok vel 4 1/2 sekund fra jeg dinga 60 til jeg ble rekrutert til en MC nivå guild :)

 

spilte prest til nå. spiller human warrior atm. Pga racial og looks.. synes de ser så kule ut med platemail gear :D

Lenke til kommentar

starta med alliance når betan kom, mest fordi alle andre jeg starta med skulle spille alliance. da valgte jeg en dwarf paladin, litt usikker på akurat hvorfor paladin men dwarf var den eneste rasen jeg kunne tenke meg i alliance bortsett fra gnome. blei så forbanna lei alliance etterhvert å rerolla horde når TBC kom, starta en tauren druid, mest fordi jeg ikke visste hva jeg ville spille å druid kan spille som allt.

 

gamer nå orc female warlock \m/ feteste racen å classen i spillet. må si jeg ble ganske påvirka av drakedog sine filmer også :D For The horde!

Lenke til kommentar

valgte Alliance, fordi de som dro meg inn i WoW spiller Alliance. Aldri kommet lengre enn lvl 10 på Horde, men liker meg godt som ally

 

starta som human warrior, levlet som prot...visste ikke hva som var tingen da gitt:) spilte end game med den frem til BC, starta da en Nelf Hunter, som da blei min main frem til wotlk kom, alltid hatt sansen for elf, og syns de passer bra som hunter. Nå som wotlk kom så tenkte jeg skulle prøve DK, blei etterhvert til at jeg nesten bare spiller på den når jeg spiller. Valgte draenei. pga racial. Men angrer litt, kunne godt tenkt meg human dk, ser litt bedre ut enn kua:P

Lenke til kommentar

Valge alliance fordi de hadde night elves og jeg har alltid vært en sucker for alver ^^

Og som de eneste som kan ha druider (merkelig nok, jeg har hørt om både human druids, gnome druids, dwarf druids og troll druids fra forskjellige hold opp gjennom åra), var valget enkelt.

Dessuten er female night elf de heiteste i spillet, om man ser bort fra min merkelige trekning mot female dwarf.

Samt at jeg tjente min første gull på å gi lapdance til en 60 gnome back in the days i et mørkt smug i IF ^^

Lenke til kommentar
Valge alliance fordi de hadde night elves og jeg har alltid vært en sucker for alver ^^

Og som de eneste som kan ha druider (merkelig nok, jeg har hørt om både human druids, gnome druids, dwarf druids og troll druids fra forskjellige hold opp gjennom åra), var valget enkelt.

Dessuten er female night elf de heiteste i spillet, om man ser bort fra min merkelige trekning mot female dwarf.

Samt at jeg tjente min første gull på å gi lapdance til en 60 gnome back in the days i et mørkt smug i IF ^^

 

pfff... Blood elf female er heitere.

Lenke til kommentar

Valgte Horde fordi jeg spilte allience en stund men oppførselen til samtlige jeg møtte var så skremmende dårlig at det var sykt og en vetugga chat var ikke mulig å oppdrive.

 

Valgte derfor horde ettervært og når The burning crusade kom gikk jeg over til horde, blood elf og valgte paladin. Oppførselen var mye bedre, likte klassen veldig godt og syntes faksjonen hadde en av de mer spennende historiene. Orc og Undead er og interesang men synes blood elf er hakket bedre.

 

At allience skal være "den gode" siden og horde "den onde" er vel stereotypisk oppfattelse av spillet men dessverre helt feil. Hadde allience vært så skinnhellig hadde vel Arthas aldri blitt Lich king. Eller hva med Illidan? Er han noe hellig alv? Nei begge sider har sine lyse og mørke sider. Takk gud at Warcraft universet er litt mer nøyansert enn mange andre ting som gjenspeiler en verden i svart og hvit uten sidestykker.

Lenke til kommentar

FOR TEH ALLIANCE!!1

 

 

Mja, begynte å spille for ganske nøyaktig 1år siden, og valgte alliance fordi noen kompiser var alliance. Rollet mage først fordi det så kult ut men rerollet paladin når Sunwell kom pga guilden trengte pallytonk.

 

Angrer ganske ofte på at jeg ikke rollet Horde =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...