Gå til innhold

Hva ville du gjort? =)


Gjest medlem-181556

Anbefalte innlegg

Tatt farvel med familien over en god middag, så skulle jeg stjålet en heftig bil, fått tak i masse dop, tatt med en gjeng kompiser og hatt det dritmoro. Drept folk jeg ikke liker og voldtatt mindreårige jenter før jeg satte ei sprøyte heroin for å avslutte det hele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tatt farvel med familien over en god middag, så skulle jeg stjålet en heftig bil, fått tak i masse dop, tatt med en gjeng kompiser og hatt det dritmoro. Drept folk jeg ikke liker og voldtatt mindreårige jenter før jeg satte ei sprøyte heroin for å avslutte det hele.

 

Ur creeping me out!

 

 

Eg ville overklokket ein gammel pc over grensene og gama Far cry 2! :cool:

 

Men fra spøk til alvorlighet, eg ville nok tatt farvel med venner og bekjente, og skrive eit testament. Viktigeste av alt for meg er å ikkje falle for fristelsen i å konverteres til ein religion.

Lenke til kommentar

tøff nøtt trådstarter fremstiller.

 

flere dødsøyeblikk som jeg ser på som vakre. "syk pike" av E.Munch som fremstiller sin døende søster med hode på en pute er både trist,men vakkert. i en varm seng med sine nærmeste tilstede vil jeg se på som en vakker og høyst verdig må å ta farvel med denne jorden på. gammel norrøn tro sa at i sengen er man trygg for ondheten som vil deg vondt. så lenge du hadde pelstrekket over deg kunne ingen onde ånder plage deg i søvnen.

 

dø og gravlegges på mount everest som klodens høyste punkt er også vakker. man tenker da tilbake på babels tårn som rakk til skyene og skaffet direktekontakt mellom menneskene og gud. derfra skulle menneskene lære av sine feil og bli rene. veien til gud var kort.

 

å dø under et frukttre har jeg alltid sett på som en vakker død.

 

å sitte på en holme en varm midt-sommerkveld hvor det er stille på vannet med 6 pils og nyte din siste solnedgang er også vakker.

post-170365-1231537611_thumb.jpg

post-170365-1231537653_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt det som enhver normal dag. Har opplevd nok til å se nytten av å leve i nuet. Livet flyter, men plutselig er det bare stopp. Tenk, akkurat nå når du leser dette kan alt skje. Det eneste man kan vite sikkert er at ingenting er solid nok til at det ikke kan flytte på seg. Selv fjell flyter.

 

Trikset er å klare å gi faen. Klarer man det, så betyr det så mye mer når man faktisk bryr seg.

 

Jeg vet at det er ingenting jeg ville gjort annerledes i de siste 23t 55min om jeg skulle dø om 5 min. Nuet er det som betyr noe, så la det bety alt.

Lenke til kommentar
Jeg hadde tatt det som enhver normal dag. Har opplevd nok til å se nytten av å leve i nuet. Livet flyter, men plutselig er det bare stopp. Tenk, akkurat nå når du leser dette kan alt skje. Det eneste man kan vite sikkert er at ingenting er solid nok til at det ikke kan flytte på seg. Selv fjell flyter.

 

Trikset er å klare å gi faen. Klarer man det, så betyr det så mye mer når man faktisk bryr seg.

 

Jeg vet at det er ingenting jeg ville gjort annerledes i de siste 23t 55min om jeg skulle dø om 5 min. Nuet er det som betyr noe, så la det bety alt.

booooring

Lenke til kommentar
Gjest medlem-181556

Jeg bare lurer på dere som skal gjøre noe kriminelt som å stjele eller drepe eller drekke seg helt drita. Hvorfor vil dere det? I mine øyne så er det usakelig og barnselig, men selvfølgelig, mitt syn er ikke deres...

Bare undrer, hvorfor? De beste jeg har lest foreløpig, er å ta det som enhver annen dag, tilbringe tid med familien osv osv. I mine øyne er de det beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk

Jeg hadde levd i fornektelse og ikke trodd på det. Så kunne jeg levd akkurat som vanlig, helt til jeg faller om. Si hade til de man er glad i hadde jeg ikke klart om jeg ikke måtte.

Lenke til kommentar
Det virker som om flere har ting de ville angre på om de ikke fikk gjort i livet sitt, f.eks å rane en bank. Da bør man faktisk gjøre det!

 

Hadde jeg fått vite at jeg skulle dø i løpet av 24 timer hadde jeg gått villmann på byen, ranet, kjøpt horer og cruiset gjennom byen i en ihjelpimpet bil mens jeg hoiet høyt og pisset på forbipasserende og kastet ølbokser på gangstere. Jeg hadde avsluttet det hele med å kle meg i ninja klær å prøve å ta meg inn i slottet, noe som sannsynligvis ville feilet, men det er alikevel noe man bare må prøve før man dør.

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått vite at jeg skulle dø i løpet av 24 timer hadde jeg gått villmann på byen, ranet, kjøpt horer og cruiset gjennom byen i en ihjelpimpet bil mens jeg hoiet høyt og pisset på forbipasserende og kastet ølbokser på gangstere. Jeg hadde avsluttet det hele med å kle meg i ninja klær å prøve å ta meg inn i slottet, noe som sannsynligvis ville feilet, men det er alikevel noe man bare må prøve før man dør.

 

Hvilken tulling ville tilbrakt sitt siste døgn på glattcelle?

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått vite at jeg skulle dø i løpet av 24 timer hadde jeg gått villmann på byen, ranet, kjøpt horer og cruiset gjennom byen i en ihjelpimpet bil mens jeg hoiet høyt og pisset på forbipasserende og kastet ølbokser på gangstere. Jeg hadde avsluttet det hele med å kle meg i ninja klær å prøve å ta meg inn i slottet, noe som sannsynligvis ville feilet, men det er alikevel noe man bare må prøve før man dør.

 

Hvilken tulling ville tilbrakt sitt siste døgn på glattcelle?

hvis det er ditt siste døgn, skal jeg love deg du ikke havner på glattcelle, da kommer all motstand i kroppen fram, det ender nok i en skyte episode etter et par timer biljakt :p

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått vite at jeg skulle dø i løpet av 24 timer hadde jeg gått villmann på byen, ranet, kjøpt horer og cruiset gjennom byen i en ihjelpimpet bil mens jeg hoiet høyt og pisset på forbipasserende og kastet ølbokser på gangstere. Jeg hadde avsluttet det hele med å kle meg i ninja klær å prøve å ta meg inn i slottet, noe som sannsynligvis ville feilet, men det er alikevel noe man bare må prøve før man dør.

 

Hvilken tulling ville tilbrakt sitt siste døgn på glattcelle?

hvis det er ditt siste døgn, skal jeg love deg du ikke havner på glattcelle, da kommer all motstand i kroppen fram, det ender nok i en skyte episode etter et par timer biljakt :p

Hehe, ja hvorfor tenkte jeg ikke på det, du har selvfølgelig rett. Og dessuten er jo det enda bedre.

Lenke til kommentar

Å ha tiden sammen med familien tror jeg har vært idiotisk. Du kommer hjem, forteller det. Det blir masse oppstyr og alle er bare triste.

 

Tror faktisk jeg ville gått for å gjøre masse shit jeg aldri ville ha gjort. Men tror faktisk ikke jeg ville ha skadet miljøet eller andre, da det sikkert hadde gitt konsekvenser til andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...