Gå til innhold

Hils på Iphone Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søren Afghan0, jeg trodde et lite øyeblikk der at de faktisk hadde denne på DX :=)

 

Tror nok heller ikke at Apples advokater tjener så voldsomt mye på dette her..

 

Bare vent og se, den vil sikkert dukke opp på DX. Den vil riktig nok ikke hete iPhone Air men mobilen vil være den samme.

Lenke til kommentar

Det værste er at den muligens har meir funksjoner en orginale apple produkt.

 

Største problemet som eg ser med telefonen er at den ser ut til å være veldig stor (og at den er piratkopiert). Eller rettare sagt det er eit nytt orginalt produkt, berre med ein tjuvlånt logo. Er sikkert mogleg å selge ein slik telefon, fysiske knappar har fortsatt eit marked.

Lenke til kommentar
Den er stygg

 

synes den er sjarmerende og er itillegg et fint design med lite bling bling, slik en telefon burde være

 

det er klapp mobil(ikke å anbefale)

 

hvorfor ikke? har hat samme klappetelefon i over to år nå, aldri oppstått noe problemer og klappetelefoner beskytter hovedskjermen

 

og det er ikke engang touch!

 

også...? touchskjerm er ikke et must og egentlig ikke et behov for en telefon som man skal ringe og sende melding med

 

Ikke apple produkt om du spørr meg

 

når ble det et apple produkt?

Lenke til kommentar

Poenget var vel at for de av oss som kun ringer og sender sms med mobilen er touch-skjerm unødvendig. Jeg synes faktisk ikke iPhone Air-mobilen så så gale ut. Apple-logoen var kanskje litt i største laget. Kameraet var plassert litt langt opp på telefonen, men ellers så den jo faktisk helt dugandes ut. Jeg er av typen som liker stilrene telefoner. Denne telefonen var stilren, hadde et ryddig knappe-oppsett etc. Om byggekvaliteten er god og programvaren stabil hadde jo den der nesten vært aktuell for meg. ^^ Litt stor kanskje (Skal man tro bildene), men fortsatt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...