Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [SEMIFINALER]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før neste års avstemning bør det avklares på forhånd at Simen1 og TWFA er tidenes diskusjon.no-brukere, og dermed er de diskvalifisert fra årets bruker-avstemningene. :wee:

Skrevet

L4r5 fikk min stemme over Tom Waits for Alice enkelt og greit fordi jeg ser mye mer til han, og jeg har ikke noe spesielt forhold til Tom Waits for Alice, da vi ikke henger så mye på samme steder

PS. takker til Myagos for stemmen

Skrevet

Ingen årsak. Jeg har merket at vi har mange av de samme interessene og du har hjulpet meg flere ganger når jeg har lurt på noe eller trengt råd til filmer og bøker. Vel fortjent :)

Skrevet

Siden den andre tråden ble stengt og jeg ikke rakk å skrive det der, så skriver jeg det her (selvom jeg ikke er i semi-finalen); takk for alle som stemte på meg :) 50 stemmer fikk jeg, hadde jeg aldri trodd :p Hvem er de hemmelige beundrerne? ^^ PM TAkk! :D

Skrevet
Siden den andre tråden ble stengt og jeg ikke rakk å skrive det der, så skriver jeg det her (selvom jeg ikke er i semi-finalen); takk for alle som stemte på meg :) 50 stemmer fikk jeg, hadde jeg aldri trodd :p Hvem er de hemmelige beundrerne? ^^ PM TAkk! :D

Du var faktisk en stemme unna plass i semifinalen via lucky loser. ;)

Skrevet
Latias: Hvor mange fikk jeg? finner ikke de. Uansett så vil jeg takke alle de som har stemt på meg. Selv om jeg mener jeg ikke har noe på den listen her og gjøre=)

Du fikk 72. ;)

Skrevet
Jeg tok meg den frihet å skrive noen (forhåpentligvis humoristiske) ord om årets kandidater :)
Ble nesten litt overrasket når bloggleseren fortalte du hadde skrevet en ny post. :)

Storkonsern eller ikke, jeg var ikke i tvil om at Simen1 fortjente en av mine stemmer. Tanken har forresten slått meg, uten å ha ordlagt meg som Dotten, at Simen1 kanskje ikke er ett menneske. Velger heller å se på han som en fraksjon med vitenskapsfolk som poster på "fritiden", en talsperson for en forskergruppe eller noe slikt, men med åpenbart gode hensikter.

Ønsker alle lykke til. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...