Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latest updates available in the ATI Catalyst 10.3b preview driver

 

* ATI Catalyst support for ATI Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition

o This release of ATI Catalyst introduces support for the production version of Windows 7 and Windows Vista for the ATI Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition.

o Supports up to 6 displays (driven from a single GPU) operating together as an Eyefinity Display Group in both Windows 7 and Windows Vista

* The desktop mouse cursor issue (becoming enlarged at random when using Windows 7) has been fixed

* Fix for Severe flickering / flashing in Battlefield 2 bad Company

 

 

10.3b download

Lenke til kommentar

ATi er service innstillt og står på med fiksene sine.

Ser nå for eksempel at mitt lille problem hvor jeg klarte å fremtvinge black screen er fikset!

Og det var en niche bug som ikke mange ville ha støtt på, hos NV hadde jeg kunne ha glemt den fiksen, såpass kan jeg garantere, hadde heller ikke hatt en bra måte å rapportere den på.

Lenke til kommentar

Jeg har en sær feil i BC2. Når jeg går på servere som ikke har kill cam får jeg en helt sinnsyk lag i våpen menyene når jeg starter. Også blinker det kraftig i alle teksturer med refleksjoner på seg. Så kan jeg gå inn i menyen skifte på antall xAA så fungerer alt fint igjen, helt til nytt map loader. Dette skjer ikke med servere med kill cam on, sært!?

Lenke til kommentar

Jeg har en sær feil i BC2. Når jeg går på servere som ikke har kill cam får jeg en helt sinnsyk lag i våpen menyene når jeg starter. Også blinker det kraftig i alle teksturer med refleksjoner på seg. Så kan jeg gå inn i menyen skifte på antall xAA så fungerer alt fint igjen, helt til nytt map loader. Dette skjer ikke med servere med kill cam on, sært!?

Virket faktisk helt absurd.

Lenke til kommentar

Jeg har en sær feil i BC2. Når jeg går på servere som ikke har kill cam får jeg en helt sinnsyk lag i våpen menyene når jeg starter. Også blinker det kraftig i alle teksturer med refleksjoner på seg. Så kan jeg gå inn i menyen skifte på antall xAA så fungerer alt fint igjen, helt til nytt map loader. Dette skjer ikke med servere med kill cam on, sært!?

 

Lag i våpenmenyen har alle, da de har byttet spawn kamera med noe som ligner en massiv grå skjerm bygd opp av milioner av layers og frames med røyk... Flickering, prøv siste Preview 10.3b.... Disse refleks objektene som flimmrer, kan jeg aldri tenke meg er andre enn spillprodusentenes feil, du trenger bare gå ut i menyen å bytte fra 16xAF til 16xAF!!!, Altså gjøre ingenting, og det er rettet.... Ta alltid bugs i BF men en stor klype salt, sjansen for at de aller fleste er DICE sin feil er voldsomt stor :whistle:

Lenke til kommentar

Testet 10.3b, og til min store glede er BC2 nå fixet i Crossfire, bra... Liker seriøst ATI's service instilling for tiden, mye gøy å prøve ut fra dem den siste tiden....

 

Har forstatt samme flickeringen i CFX bc2, kjøret tilogmed driveclean i safemode for og fjerne den whql driveren. :(

Lenke til kommentar

Testet 10.3b, og til min store glede er BC2 nå fixet i Crossfire, bra... Liker seriøst ATI's service instilling for tiden, mye gøy å prøve ut fra dem den siste tiden....

 

Har forstatt samme flickeringen i CFX bc2, kjøret tilogmed driveclean i safemode for og fjerne den whql driveren. :(

 

Hvilken flickering er det du har, er det disse linjene/bølgene som går over skjermen, eller er det flimringen av objekter med reflektive overflater som fixes ved å gå i menyen å bytte fra 16xAF til 16xAF (!!!), disse er nemlig veldig forskjellig i natur, og helt forskjellige problemer... Jeg testet bare en gang etter install, og kan ikke være 100% på at denne linje/bølge problematikken er helt borte, men jeg håper ..... Kan editere inn om det dukker opp igjen..

 

Edit: Tok en "rebut", og Crossfire linjene/bølgene som var helt ute av denne verden ille, er fremdeles fixet, med siste 10.3 profiles og 10.3b.... :cool:

 

Edit2: Linjene er IKKE fixet, dessverre, tilbake til PressPreview 10.3 Application Profiles....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

har hatt null problemer med 10.3 utenom den typiske Afterburner "buggen". Bc2 går som en drøm...og jeg bruker 9.12 :!:

Det med 5870 i Cf og alt på maks.

 

Ourasi: Enig med deg, syns Ati er virklig på frontenn for tiden :thumbup:

Og ikke kom Fermi med noe spark i ræva heller så man kan sitte med god samvittighet med sine Cf-oppsett eller singel for den saks skyld.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...