Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever store problemer med Metro 2033? Flyter som fløte i DX10, men bytter jeg til DX11 får jeg 5fps...

 

Har 5970 og 10.3.

 

Slo av bare DOF her, og det gikk ganske så pent igjennom hele spillet på dx.11...2x5870.

Forøvrig..nyeste 10.33 er dårligere i Metro enn første preview

Syntes det er litt trist å måtte slå av eye-candy når jeg spiller spillet utelukkende fordi det var stemplet "dx11" :(

 

Vil ikke kalle DOF for eyecandy da men...........

Pluss Metro er ikke akkuratt bra optimalisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Nettop kjøpt meg et 5850 kort, men etter å installere Catalyst driveren, får jeg svart skjerm etter windows loader.

 

Nå bruker jeg VGA driveren, og da virker det. Det virker også i safe mode, men mede en gang jeg installerer Catalyst, får jeg svart skjerm :mad:

 

Har prøvd driveren på CDen og nyeste driver fra ATI.

 

Noen som vet en løsning til dette?

Lenke til kommentar

Heisann

 

Nettop kjøpt meg et 5850 kort, men etter å installere Catalyst driveren, får jeg svart skjerm etter windows loader.

 

Nå bruker jeg VGA driveren, og da virker det. Det virker også i safe mode, men mede en gang jeg installerer Catalyst, får jeg svart skjerm :mad:

 

Har prøvd driveren på CDen og nyeste driver fra ATI.

 

Noen som vet en løsning til dette?

Ok, har funnet ut at problemet skjer når eg plugger inn HDMI kontakten.

 

Jeg har koblet til to skjermer, men når jeg kobler til en tredje skjerm i HDMI porten, blir alle skjermene blanke eller svarte.

Lenke til kommentar

kjøpte 5870 for en god stund siden. I starten hadde jeg problemer med vertikale striper etter litt gaming. Etter nye drivere ble lansert forsvant problemet, men de siste dagene har jeg begynt å få lignende problem igjen. Dette gjelder bare dirt 2 (dx11, ikke prøvd 10 og 9), men ganske irriterende uansett. Nå ender det bare i bluescreen og restart. Altså ikke noe mer striper lengre.

 

Flere som har opplevd det samme, eller som har noe fiks eller lignende til problemet?

Lenke til kommentar

Heisann

 

Nettop kjøpt meg et 5850 kort, men etter å installere Catalyst driveren, får jeg svart skjerm etter windows loader.

 

Nå bruker jeg VGA driveren, og da virker det. Det virker også i safe mode, men mede en gang jeg installerer Catalyst, får jeg svart skjerm :mad:

 

Har prøvd driveren på CDen og nyeste driver fra ATI.

 

Noen som vet en løsning til dette?

Ok, har funnet ut at problemet skjer når eg plugger inn HDMI kontakten.

 

Jeg har koblet til to skjermer, men når jeg kobler til en tredje skjerm i HDMI porten, blir alle skjermene blanke eller svarte.

 

Så du har 2 skjermer på DVI og en på HDMI og forventer at det skal fungere? Les deg opp litt, står ingen steder at det skal fungere.

Lenke til kommentar

Anngående Metro 2033, noen som la merke til dette:

We were told that the state of drivers for Metro 2033 from AMD were still early and that we could expect big performance jumps up there soon - and we believe that AMD will at least be able to get this title in line with what we saw in all of our previous games.

- http://www.pcper.com/article.php?aid=888&type=expert&pid=11

 

 

AMD did not get a look at the final game code.....TWIWMTBP making for a better overall PC gaming experience. I am sure AMD is tweaking drivers for Metro now. Cool game. Was just playing it on 480 SLI.

- http://hardforum.com/showpost.php?p=1035518165&postcount=27

 

Tror jeg holder av det spillet litt. Har en stor nok backlog av spill jeg har lyst å prøve uansett.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...