Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utfra prisene du linker til der Wiak, tipper jeg vi får se priser fra 4495,- og oppover mot 5195,- i norske butikker om ikke USD endrer seg mye. Husk at man aldri får direkte valutakurs ved handel, man får som regel en slags konverteringskurs som ligger litt høyere. Jeg tar også utgangspunkt i den prisen det var flest av der.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Viss jeg bestiller et 5850 i dag fra Amentio, når kan jeg forvente og få det? Er det slik at jeg kan forvente at jeg må vente i 2-3 måneder før jeg får det?

 

Kan ærlig talt ikke si noe mer enn at du bør holde deg unna amentio.

- Jeg har bare dårlig erfaring med amentio det siste året, spesielt etter ferien.

 

Bruk noe annet.

Datakjeden og NetShop er mine favoritter hvertfall, og de er til å stole på, de kan svare ordentlig på en mail isteden for å bare sende en mal de som ikke sier en dritt og sier at du må henvende deg på annet vis. ;__;

Lenke til kommentar
Kjedelig du var på frekvensene da, Nizzen :p

 

Det som er rart med denne nye driveren er at på crysis warhead så får jeg ca samme fps med 1000mhz på core på begge skjermkortene som med stock (850mhz) :dontgetit:

 

Men 10 fps average ekstra fra forige drivere er sinnsykt!

 

ATi Catalyst 9.12 beta (8.663.1) vista/win7 "Hemlock/Shift driver" tester jeg nå.

 

Den andre 9.12 skal jeg teste senere i kveld. Må kjøre en del spill og 3dmarks for å finne den beste :p

 

Det er jo ingen andre som gidder :cry:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
9.12 BETA 7/vista = samme som opencl driverne fra

http://developer.amd.com/gpu/ATIStreamSDKB...es/default.aspx

 

 

Sikker på det? 10/13/2009?

 

Har testet disse open cl driverene en god stund, og i crysis var det stor forskjell fra de opencl driverene. Men jeg kan ta feil, eller det har skjedd noe rart med de open cl dirverene jeg testet.

 

Jeg mener Opencl driverene VS 8.663.1_Beta4_Hemlock_VistaWin7_Nov6

 

post-42975-1258484545_thumb.png

 

Nesten like mange poeng i 3dmark vantage som i 3dmark 06 :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...