Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett.

 

- så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? :ermm:

Lenke til kommentar
må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett.

 

- så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? :ermm:

 

Hvorfor skal de mene det?

Skjer at kort kommer defekt.

Lenke til kommentar

Bare et kjapt spm;

 

Når jeg laster ned den nyeste driveren til skjermkortet mitt som er Radeon HD 5850, må jeg avinstallere den forrige driveren før jeg installerer den nye? Legger til et vedlegg som viser listen over programmer jeg har på pcen.

 

Er det bare å avinstallere ATI catalyst install manager?

post-111448-1258409947_thumb.jpg

Endret av fpsplayer
Lenke til kommentar
- så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? :ermm:

Har du? :p

 

hehe. nei. håper vel ikke det.. bør vel tåle utavposensetterettihovedkortet prosessen;)

må si jeg ble "skuffet" over HD5770 kortet mitt fra xfx. grunnen til anførselstegn er fordi jeg ikke helt vet om jeg er skuffet eller ei. kortet genererer fantastisk grafikk, men mitt var selvsagt defekt og pcen hang seg hvert 5. minutt slik at det nå er blitt sendt tilbake. jeg er uten Cod MW2 frem til nytt kort kommer fra komplett.

 

- så da gjenstår det å se................ vil komplett gi meg nytt kort eller kommer de og mener jeg har ødelagt det selv? :ermm:

 

Hvorfor skal de mene det?

Skjer at kort kommer defekt.

 

Skjermkort kommer selvsagt ofte defekt, dette er mitt 2. defekte skjermkort. fikk like noia forige gang når jeg sendte inn det gamle og. kortet var 2 år gammelt men fikk fortsatt igjen pengene fra komplett, så regner vel med at de gir meg samme service denne gangen :)

 

men! ser de har fått inn xfx kortet mitt på lager hos komplett igjen nå, så med litt kjapp behandling får jeg vel kanskje nytt hd5770 i løpet av uka :w00t:

 

OG 1 ting til!! jeg plugget i det gamle skjermkortet, og har plugget litt frem og tilbake med det nye før jeg sendte det inn, derfor også frem og tilbake med drivere. når jeg nå startet opp pcen etter å ha pakket ned det nye så får jeg bare opp at windows failed to load! jeg kommer inn i safe mode, og kortet fungerer i den gamle pcen. med det nye kortet loadet den nye pcen riktig..

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Skal sette sammen pc fra netshop nå. Hvilket av 5870 får de inn på lager først?

 

Hva skjer med å stille et spørsmål som åpenbart ingen vet? Når ikkje Netshop vet engang (ubekreftet dato?), da bør det ringe en bjelle :!:

 

 

Silentspy: Kødder du nå eller? :dontgetit:

 

noen som vet om netshop får inn denne uken?

 

vurderer å kjøpe nytt kort :p

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=134786

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...