Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eyefinity ikke støttet med crossfire enda. Jeg sikter mot to 5870 kort og venter til Eyefinity støtter crossfire. Jeg sikter også mot en 2GB versjon av 5870.

 

Har ikke kommet til de delene av reviewene som sier noe om 2x5970 ytelse i forhold til 3x5870, men der ligger slik jeg ser det også eneste mening i 5970 ut over å være raskest på ett kort.

Lenke til kommentar

Vi visste vel kanskje dette fra før, men jeg fikk i alle fall bekreftet fra Amentio i går ettermiddag at PowerColor HD5870 ink Dirt spel (jepp, det står faktisk spel) er feilpriset fra leverandøren, og at det derfor er fjernet midlertidig fra produktlisten hos i alle fall Amentio. Multicom har det vel liggende tilgjengelig i listen sin enda, og til denne lave prisen.

 

Det vil komme tilbake igjen med korrekt pris ved en senere anledning, men at kortene er på vei, og at de som har bestilt vil få kortene til den prisen som var ute ved bestillingsdatoen. Altså til ca 2100,- per stk.

 

 

Dog er det ingen som vet når kortene blir tilgjengelige, slik som resten av HD58xx-serien.

 

 

PS: Jeg er ikke noe fan av verken "told you so" eller å quote meg selv.. Men hva var det jeg sa? Mulighet for å klokke til 1GHz på kjernen på 5970 ja var det noen som sa? ;) Og realiteten viste seg å bli 800MHz?

 

PS2: Theo - hvis du ser denne posten så har Amentio svart meg at de som har bestilt hos dem vil få pakken med kort og spill til den prisen, men at prisen nå blir rettet opp før produktet kommer tilbake i produktlistene. Rundt 2200,- er bekreftet en leverandørfeil, og den nye prisen blir nok høyere. Hvorfor Multicom ikke har endret sin pris vet jeg ikke.

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...