Gå til innhold

Hvor mange bd-filmer har du?


€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der kommer du med den sarkasmen igjen, svar på en skikkelig måte.

 

Du vil tydeligvis være vrien bare for å være vrien, og det skal du gjerne få være. Men du ser virkelig ikke verdien av å ha en del usette filmer stående?

 

Det er fint å kunne bruke litt penger på andre ting og filmene virker mer enn en gang. Hvis jeg er vrien er det vel fordi at folk sjeldent er uenige med deg.

Lenke til kommentar

Folk er uenige med meg hele tiden, tro meg. Men når jeg kommer med et random eksempel(møte-tid), og du avfeier det med å si at du aldri roter med avtaler, sier det meg at du bare vil være trass.

 

Jeg ser fortsatt ikke argumentene dine mot å ha mange usette filmer. Jeg kjøper masse film, samtidig har jeg råd til mat, husleie, fylla 1-2 ganger i uka, kino/middager/diverse med dama, sosiale sammenkomster som koster penger. Det er klart at filmene virker flere ganger, men det er deilig å kunne se noe nytt en gang i blant.

Lenke til kommentar

Fortell konkret hvor du vil hen, for at jeg ikke roter med tider er høyst relevant for det du spurte meg om.

 

Jeg sa absolutt ikke at jeg aldri kjøper nye filmer, men jeg er 16 år gammel, bor hjemme hos min mor, jobber kun på søndager og har ikke all verdens penger. Og jeg håper å kunne ta førerkort en gang, derfor sparer jeg mye av pengene mine.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å gjøre et poeng av at det kan være mange årsaker som spiller inn på filmtittingen, derfor er det kjekt å ha mange usette. Noen ganger har man dårligere tid enn forventet, andre ganger ble man litt mer fyllesjuk enn man trodde(og orker derfor ikke Bergman, men vil ha Bay) etc. Møtetidene var bare et helt random eksempel på en situasjon som spiller inn. Men du så tydeligvis ikke at det er mulig, siden du ikke roter med avtaler. Det var bare et abstrakt eksempel, så du skulle ta tegninga.

Lenke til kommentar
Og der kommer du med den sarkasmen igjen, svar på en skikkelig måte.

 

Hvilken sarkasme, du motsier deg jo selv.

 

DU skrev:

 

Det er da greit å utnytte tilbud hvis du snart skal kjøpe spiller, da sparer du penger.

 

Men var vel kanskje noe dritt at jeg fikk med meg den kommentaren.

 

Jeg sa absolutt ikke at jeg aldri kjøper nye filmer, men jeg er 16 år gammel, bor hjemme hos min mor, jobber kun på søndager og har ikke all verdens penger.

 

Nå er det faktisk noen her som er i full jobb, ikke bor hjemme hos mor og faktisk har råd til å ha noen filmer stående til en dag hvor man har lyst til å se litt film. Men så langt har du vel faktisk ikke tenkt virker det som.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å gjøre et poeng av at det kan være mange årsaker som spiller inn på filmtittingen, derfor er det kjekt å ha mange usette. Noen ganger har man dårligere tid enn forventet, andre ganger ble man litt mer fyllesjuk enn man trodde(og orker derfor ikke Bergman, men vil ha Bay) etc. Møtetidene var bare et helt random eksempel på en situasjon som spiller inn. Men du så tydeligvis ikke at det er mulig, siden du ikke roter med avtaler. Det var bare et abstrakt eksempel, så du skulle ta tegninga.

 

Greit, men jeg har de filmene jeg trenger og behøver ikke en haug med usette filmer.

 

Og der kommer du med den sarkasmen igjen, svar på en skikkelig måte.

 

Hvilken sarkasme, du motsier deg jo selv.

 

DU skrev:

 

Det er da greit å utnytte tilbud hvis du snart skal kjøpe spiller, da sparer du penger.

 

Men var vel kanskje noe dritt at jeg fikk med meg den kommentaren.

 

Jeg sa absolutt ikke at jeg aldri kjøper nye filmer, men jeg er 16 år gammel, bor hjemme hos min mor, jobber kun på søndager og har ikke all verdens penger.

 

Nå er det faktisk noen her som er i full jobb, ikke bor hjemme hos mor og faktisk har råd til å ha noen filmer stående til en dag hvor man har lyst til å se litt film. Men så langt har du vel faktisk ikke tenkt virker det som.

 

Påstanden min var at det er dumt å kjøpe filmer i bøtter og spann før du har en spiller, hvis du ikke kan spare penger, se lengre bak i tråden.

 

Du må gjerne ha filmer stående for min del, men det er dumt hvis du ikke har en spiller.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har 9

Simpsons the Movie

I Am Legend

Shoot 'Em Up

Mr And Mrs Smith

Stargate: Continuum

Land Of The Dead: Directors Cut

James Bond: For Your Eyes Only

Equilibrium

Shooter

 

 

... og 12 på vei :D

The Island

Close Encounters Of The Third Kind

Reservoir Dogs

Army Of Darkness

Golden Compass

Zodiac: Directors Cut

Departed

Chronicles Of Narnia: Lion The Witch & The Wardrobe

Sweeney Todd: Demon Barber Of Fleet Street

Rambo (4)

Next

No Country For Old Men

Lenke til kommentar

Nå har jeg 17 bder:

Eagle Eye

Wanted

Corpse Bride

Tropic Thunder

The Scorpion King

Iron Man

The Hills Have Eyes

Superman Returns

300

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

The Legend of Zorro

The Nightmare Before Christmas

I Am Legend

Troia

Tomb Raider

Transformers

Indiana Jones and the Kingdom of the Chrystal Skull

 

Jeg venter på:

Journey to the Centre of the Earth

Next

Lenke til kommentar

Har ingen enda, men venter på følgende.

 

Gran Torino

Sex Drive

Terminator 2: skynet edition

Fargo

The Wrestler

Die Hard

Wall-E

2001: A Space Odyssey

No Country For Old Men

Zodiac: Directors Cut

V For Vendetta

Oldboy

American Gangster

The Dark Knight

Goodfellas

Cloverfield

The Departed

Transfomers

Raging Bull

 

Ikke har jeg avspiller enda heller, innkjøpet av den skal først finne sted når jeg er ferdig med eksamener.

 

Ser det ut som en grei start? Jeg kan enda kansellere alle, evententelt velge andre filmer, så tips blir godt mottatt. :)

Lenke til kommentar

De filmene jeg har sett er gode, bortsett fra Cloverfield og 2001: A Space Odyssey. Cloverfield kunne vært en bra film, men kameramannen(en av karakterene i filmen) gjør en dårlig jobb, så hver gang det skjer noe spennende ser man bare bakken og bena til karakterene som løper.

2001: A Space Odyssey så jeg ikke ferdig, bare de første 40 minuttene tror jeg. Den gikk for tregt for min del, men mange regner den som en klassiker.

Lenke til kommentar
Har ingen enda, men venter på følgende.

 

Gran Torino

Sex Drive

Terminator 2: skynet edition

Fargo

The Wrestler

Die Hard

Wall-E

2001: A Space Odyssey

No Country For Old Men

Zodiac: Directors Cut

V For Vendetta

Oldboy

American Gangster

The Dark Knight

Goodfellas

Cloverfield

The Departed

Transfomers

Raging Bull

 

Ikke har jeg avspiller enda heller, innkjøpet av den skal først finne sted når jeg er ferdig med eksamener.

 

Ser det ut som en grei start? Jeg kan enda kansellere alle, evententelt velge andre filmer, så tips blir godt mottatt. :)

 

Mye bra, eneste jeg hadde kansellert er Sex Drive, Transformers, Cloverfield og The Dark Knight. Men resten er ypperlige filmer.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...