Gå til innhold

Hvor mange bd-filmer har du?


€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har bare 8 enda, men håper på at det skal vokse ganske raskt iløpet av den kommende tiden da jeg virkelig har fått opp farten på det å kjøpe film. Har dog ikke en BD spiller enda så det må jeg jo bare få tak i raskt som fy.

 

Bare 8 filmer og ingen spiller er ikke noe, jeg hadde 100 HD DVDer før jeg handlet spiller :)

Lenke til kommentar

Du tok tydeligvis ikke mitt lettere sarkastiske innlegg heller så da er vi jo like langt.

 

Man vet jo at man skal kjøpe spiller, så hvorfor ikke ha noen filmer liggende så har man noe å se på når først spilleren er i hus.

 

Jeg gjorde akkurat det samme når jeg før jeg kjøpte min første DVD spiller også, satt vel på ca. 50-60 filmer før den var i hus.

Lenke til kommentar
Nei, jeg er ikke veldig tolerant for sarkasme.

 

Selv ville jeg foretrukket en spiller før jeg begynner å kjøpe filmer i bøtter og spann. Hvis det ikke er gode penger å spare er det fint å ha noe å underholde seg selv med.

 

 

Ærlig talt, han har jo masse filmer å se på fra før av, skader ikke å ha underholdning liggende å vente på seg. Er jo ikke slik at man er nødt til å se filmen med en gang den dumper ned i postkassa. Eller som du tenkte, å stoppe å se film helt når man venter på at spilleren skal komme i hus. Er garantert ikke det manx driver med. Tenk to ganger ;)

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...