Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Pokemon White med 3DS kjøpt, passer jo bra med at den Global Link saken også åpna her om dagen =)

 

Noen som har peiling på hvilken av Black eller White som er mest populært? Kjøpte White pågrunn av Pokemonen på coveret så kulere ut, og regner med at han er å finne ingame en gang, akkurat som pokemonen på White coveret er å finne i White utgaven regner jeg med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Da var Pokemon White med 3DS kjøpt, passer jo bra med at den Global Link saken også åpna her om dagen =)

 

Noen som har peiling på hvilken av Black eller White som er mest populært? Kjøpte White pågrunn av Pokemonen på coveret så kulere ut, og regner med at han er å finne ingame en gang, akkurat som pokemonen på White coveret er å finne i White utgaven regner jeg med.

 

I japan er det White som har solgt best, siden den svarte er i spillet. I Black er den hvite med. Du kan fange han halvveis i spillet cirka, etter at du har slått "Elite Four" første gangen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har vi noe tråd eller lignende for deling av Black/White friend codes? Eller er det bare å bruke denne tråden?

 

Hvertfall, min Pokemon White friend code er: Nitrius - 2537 3852 7472 er bare å legge meg til om du vil, dog har ikke kommet så fryktelig langt enda, er i ferd med å starte kampen mot gym leder nr2.

Lenke til kommentar

Har nettopp slått siste gym og er på vei mot victory road i pokemon black version.

 

Tror dere jeg klarer å slå ligaen med disse:

Sawk Lv. 47

Samurott Lv. 45

Archeops Lv 48

Zebstrika Lv. 42

 

og finnes det noen lyn pokemon som er bedre enn Zebstrika?

Endret av Kraken14
Lenke til kommentar

Er det noe lure måte å "tvinge" frem gress som rister/rører på seg?

Fant en relativt grei måte å gjøre det på til slutt, kan vist bruke repel og løpe rundt i gresset til det rister, eller løpe på utsiden av gresset uten repel, fungerte greit.

 

 

Noen som vet hva som har skjedd med Smogon?

Lurte på det selv, har vist vært nede i noen par dager nå, ifølge folk så er det fordi det driver å oppdaterer et eller annet. Dog om det stemmer vet jeg ikke, var vel noe jeg så på facebook siden til Smogon om jeg ikke husker feil.

 

Edit: http://www.facebook.com/Smogon?sk=wall&filter=2 eller nei, virker som det heller er server trøbbel.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...