Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Eg har Gold, Sapphire, Ruby, FireRed, LeafGreen, Emerald, Mystery Dungeon Blue (beste historia hittil i noko pokemonspel eg har prøvd), Heartgold og Platinum.

 

Fekk ikkje gameboy før Advance SP kom ut, og Sapphire var mitt første spel. Artig å oppdage heilt nye pokémon ein aldri hadde sett før :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg begynte med Pokemon Red jeg da... og så kjøpte jeg blue, og deretter Yellow. Husker det var så sinnsykt moro å spille yellow, pga Pikachu som følger oss. Kom meg til elite 4 for første gang med ett fullt team med lvl 30-50 pokemon, og pikachu i 70-80...

 

Drev på ho første i elite 4, også skulle vi en tur til tante. Jeg la aldri fra meg game boyen, og spilte på den så godt som alltid. (husker jeg fikk teip til å teipe over batterilyset når jeg skulle leke gjemsel og sånt med de andre. :tease: ) Og når vi satt oss i bilen la jeg Game boyen ved siden av meg i setet. Da vi kom frem til tante, tok jeg jo opp gb'en når vi var i stua, og da så jeg... det verste som noen gang kunne ha skjedd...

Save filen var corrupta!

 

og det var ingenting å gjøre. Prøvde å restarte og hele pakka. Tok til slutt med oss spillet til Toys'R'us, og der fikk jeg vite at de hadde gått tom for pokemon yellow spill. Det ble til slutt bestemt at jeg skulle få levere det inn, og betale litt over 100 ekstra så fikk jeg pokemon silver. :cry: / :love:

 

... Så at Svelemoe skrev åssen han ble kjent med pokemon, så da tenkte jeg at jeg kunne dele det også. :w00t:

Endret av Mikaeru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk en plutselig lyst til å fyre opp Heart Gold på DSi-en etter et snaut år pause. Jeg stoppet pga russetiden rolleyes.gif

 

Men denne gangen vil jeg forsøke å ha ett badass pokemon, pluss HM-slaver. Hvilket pokemon lønner seg mest i lengden? Vil ikke bruke for lang tid på å finne den rette, helst innen de 3 første gymene.

 

Forslag?

Lenke til kommentar

Hater at vennene mine er så fordomsfulle mot pokémon og Nintendo generelt! Jeg snakket med dem om å kjøpe 3ds og Pokémon her om dagen, og jeg ble sett på som den barnslige ungen. Pokémon er visst ikke noe for en 16 år gammel gutt virker det som... Kommer selfølgelig til å kjøpe det uansett, men er så sykt irriterende at de må være så trangsynte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk en plutselig lyst til å fyre opp Heart Gold på DSi-en etter et snaut år pause. Jeg stoppet pga russetiden rolleyes.gif

 

Men denne gangen vil jeg forsøke å ha ett badass pokemon, pluss HM-slaver. Hvilket pokemon lønner seg mest i lengden? Vil ikke bruke for lang tid på å finne den rette, helst innen de 3 første gymene.

 

Forslag?

selv pleier jeg å bare fange noen jeg ikke har hatt fra før, trener dem til ~lvl 50 og starter på nytt med noen andre, repeat til jeg har fullt av forskjellige nice pokemon. synd at eneste måten å få trent opp pokemonene på etter ligaen er slått, er å ta ligaen om igjen til evig >_>

 

teamet nå i soulsilver er skarmory, typhlotion, den ugla og tauros.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Hater at vennene mine er så fordomsfulle mot pokémon og Nintendo generelt! Jeg snakket med dem om å kjøpe 3ds og Pokémon her om dagen, og jeg ble sett på som den barnslige ungen. Pokémon er visst ikke noe for en 16 år gammel gutt virker det som... Kommer selfølgelig til å kjøpe det uansett, men er så sykt irriterende at de må være så trangsynte!

 

Thats life.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=u0G12EBW4KY

 

 

forresten;

 

 

 

Iris (Poliwrath)

 

post-226529-0-42614800-1301758397_thumb.png

 

lvl: 28

Moves: Surf / Hypnosis / Icy Wind / Headbutt

 

 

 

 

TriForce (Magneton)

 

post-226529-0-12153000-1301758436_thumb.png

 

Lvl: 30

Moves: Thundershock / Sonicboom / Supersonic / thunderwave

 

 

 

 

Koen (Granbull)

 

post-226529-0-05342100-1301758525_thumb.png

 

Lvl: 31

Moves: Strength / attract / Shadow Ball / Charm

 

 

 

 

Kineti (Bayleef)

 

post-226529-0-49080400-1301758589_thumb.png

 

Lvl: 28

Moves: Tackle / Mud-slap / Razor Leaf / Synthesis

 

 

 

 

Flare (Magmar)

 

post-226529-0-95611000-1301758669_thumb.png

 

Lvl: 30

Moves: Fire Punch / Dizzy Punch / Iron Tail / Thief

 

 

 

 

Pharonch (Spearow)

 

post-226529-0-44629300-1301758740_thumb.png

 

Lvl: 19

Moves: Fly / Hidden Power / Leer / Detect

 

 

er i radio tower, rett etter syvende gym. :)

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...