Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Noen her som kan hjelpe meg med å utvikle min Scyther? :) Må bytte den med noen. Har pokemon Black version :)

 

Kan hjelpe deg jeg, funker vel slik at du sender den over hit, den utvikler seg, og jeg sender den tilbake til deg regner jeg med? Så det har ikke noe å si hvilken pokemon jeg sender deg?

 

Uansett har Pokemon White, min friend code er: 2537-3852-7472

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja fungerer sånn. Takk :D Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre :p

 

Edit: Fant ut litt nå. Min friend code er: 3611-1092-0766. Hvordan registrer jeg deg i Pal Pad'en? Trykker på "REGISTER FRIEND CODE" så kommer det opp "Your friend's name?"

Endret av Kraken14
Lenke til kommentar

Ja fungerer sånn. Takk :D Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre :p

 

Edit: Fant ut litt nå. Min friend code er: 3611-1092-0766. Hvordan registrer jeg deg i Pal Pad'en? Trykker på "REGISTER FRIEND CODE" så kommer det opp "Your friend's name?"

 

Da har jeg lagt deg til. Har ikke gjort dette mange gangene selv, men er midterste dama(av de 3 i toppen) i pokemon senteret man bruker, mener jeg. Sitter der inne å venter nå hvertfall.

 

Edit: Velg "Register Friend Code", kommer opp at man må legge inn et navn, der kan du skrive hva du vil(Nitrius f.eks), etterpå får du beskjed om å legge inn friend coden(den jeg skrev i posten over). Etter det er gjort så finner du midterste dama av de 3 på toppen i Pokemon senteret. og sier ja til alt hun sier, da vil du til slutt komme inn i et rom, hvor jeg også er.

 

Må ha trådløst nett satt på DS'en din også, om du ikke har det vil ikke dette fungere særlig bra.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

er klar nå :)

 

Hmm, går inn og ut av rommet jeg.

 

Edit: Var da merkelig, ta å gå inn og ut av rommet en gang du også. Står enten bare at jeg prøver å kontakte deg, eller du meg, får ikke opp valg mellom battle og trading osv.. som istad.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Senere i dag mener du?

 

Altså vi fikk jo kommet til trade skjermen istad, før du måtte avbryte siden du glemte å putte itemen på pokemonen din, men nå så får vi jo ikke starta i det hele tatt.

 

Edit: Jo bare hyggelig. Funka til slutt, så det er jo godt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

er smogon bedre enn bulbapedia? synes omtrendt alt som vites kan om pokemon står der :/

 

Smogon er vel mer rettet mot de som driver med "konkurrerende slåssing"(competitive battling), er slik jeg ser siden hvertfall. Også er den fin til å finne ut hvilke moves og stats osv... passer bra til den og den pokemonen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Tatt fra Wikipedia:

 

Rollebesetning i animen

Ash: Nils-Martin Crawfurd

Misty: Anine Kruse

Brock: Eirik Espolin Johnson, Erik Skøld

May: Marit Berg

Max: Even Løken Bergan

Dawn: Eline Høyer

Jessie: Lena Meieran

James: Ola Fjellvikås, Tore Barstad, Simen Sand

Meowth: Tommy Karlsen

Lenke til kommentar

Tatt fra Wikipedia:

 

Rollebesetning i animen

Ash: Nils-Martin Crawfurd

Misty: Anine Kruse

Brock: Eirik Espolin Johnson, Erik Skøld

May: Marit Berg

Max: Even Løken Bergan

Dawn: Eline Høyer

Jessie: Lena Meieran

James: Ola Fjellvikås, Tore Barstad, Simen Sand

Meowth: Tommy Karlsen

 

Ja jeg så det også. Men tre stykker på James, jeg tenker mest på James fra de første sesongene samt den første filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...