Gå til innhold

Den store Pokemon tråden


Soildor

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en DS for enkel tidsfordriv, skal i all hovedsak brukes til tidenes beste pocketspill såklart.

 

Jeg har ikke spilt noen av spillene siden red/blue på GBC, hvor bør jeg begynne, og har valget av DS(DS, lite eller DSi) noe å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det, men om man (som de fleste med DS) skal kjøpe en kun for å kunne spille der man ikke kan drasse med seg PC/andre konsoller eller kjøper kun for å spille enkelte spill (f.eks pokémon) har man ingen bruk for den utrolig sløve programbutikken med for det meste bare tull og et kamera som fungerer som et mobilkamera fra 2007.

Lenke til kommentar

3DS blir fantastisk iflg alle previewene og nettstedene og bladene som har vært på E3 og prøvd den. Er laaaaaaaaaaaaaaaaaaange features i Official Nintendo Magazine og Ngamer denne mnd. Er en ganske syk launch-rekke som kommer, bla.a Zelda Ocarina of Time 3D og en 3d remake av Metal Gear Solid: Snake Eater.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

vet at hardwaren i maskinen blir bra, og spillene/3. part støtten er jo konge. men jeg lurer på hvordan online-systemet blir? nintendo sa vet at de hadde failet med friend-codes, og at de skulle gjøre det bedre med 3ds elns.

 

selvom pokemon white/black ikke er 3ds-spill, så tror jeg at jeg så på en av videoene fra spillet at det støtter videochat for opptil 4 personer, det er jo en fin begynnelse. håper de legger til trading/kamper/chatting mot fremmede også, blir for det meste det som avgjør om jeg vil kjøpe spillet eller ikke.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Brukernavn og/eller epost istedet for friend codes! Uavhengig venneliste (Pal Pad) som lagrer vennene dine for alle spillene du bruker. Det Pokémonspillene trenger er random kamper mot random folk via wi-fi. Det nærmeste man kommer nå er Battle Tower profile-battles, og det er jævlig kjedelig. Vi trenger noe som ligner på ladder-matches på Shoddy Battle, med andre ord Ranked matches med system for hvem man møter og leaderboards og hele pakka.

 

Få Pokémon ut av den evige småbarnklisjéen og gjør spillet like godt som konseptet tilsier goddammit! Nintendo må jo skjønne at de gjør noe galt når de beste spillerne i verden driter i DS-en og heller spiller en fanmade simulator på datamaskin, med dårlig grafikk og ingen animasjoner.

Lenke til kommentar

Det er utforsket, og det heter kompetitiv kjemping. Det er et gedigert community, fullt av spillere som setter seg lengre inn i konseptet enn man trodde var mulig. Dessverre driter Nintendo/Game Freak i dette og vil heller bare hanke inn en masse penger og melke dritten ut av spillene.

Lenke til kommentar

Det er utforsket, og det heter kompetitiv kjemping. Det er et gedigert community, fullt av spillere som setter seg lengre inn i konseptet enn man trodde var mulig. Dessverre driter Nintendo/Game Freak i dette og vil heller bare hanke inn en masse penger og melke dritten ut av spillene.

Det er utforska av spelarane, det er eg fullt klar over. Poenget var at konseptet og måten spela er laga på har mykje å gå på. Nintendo kunne gjort mykje meir ut av grunnlaget dei har i Pokemon.

Lenke til kommentar

Pokemon er ca 2% forskjellig fra hvert håndholdte spill de spyr ut...

 

Eneste jeg kunne tenke meg som kunne redde pokemon for meg er MMORPG til PC..

 

Nintendo har god råd til å lage det. De må bare droppe særheten om å ikke lage til andre konsoller. Og skulle det floppe har de enda masse penger igjen fra pokemon.. De har jo tross alt solgt 2-3 spill til alle fans, solgt rettigheter til serie og enda har de en god inntjening på sammlekort og annet crap

Lenke til kommentar

Det er utforsket, og det heter kompetitiv kjemping. Det er et gedigert community, fullt av spillere som setter seg lengre inn i konseptet enn man trodde var mulig. Dessverre driter Nintendo/Game Freak i dette og vil heller bare hanke inn en masse penger og melke dritten ut av spillene.

Det er utforska av spelarane, det er eg fullt klar over. Poenget var at konseptet og måten spela er laga på har mykje å gå på. Nintendo kunne gjort mykje meir ut av grunnlaget dei har i Pokemon.

 

Da misforsto jeg litt. Er helt enig med deg i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...