Gå til innhold

Samfunnsproblem... Snusgutta på prix.


Bata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Har gjort noe lignene, men da med fyrverkeri en gang ;)

 

Fikk enkelt og greit svaret "nei" hos nesten alle :p

 

Han som sa "Ja" ga jeg pengene og handle lista :p

Og like etter kom han ut med mine ting så stakk han inn igjen :p

 

EDIT: Da var jeg ny i byen og visste ikke om pakkiser som faktisk gjør det før deg bare du betaler en 10er :D

Men jeg skjønner ikke kordan dette kan ha vært et problem :p

Du høres rett og slett ut som en sur bestemor :p

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Ka e egentlig problemet med å bare kjøpe en liten boks snus til de? Når man likevel skal inn å handle. D e bare til å si i kassen før du betaler ''ja. også skal eg ha en boks skuf''

Kor sansynlig e d at d står en politimann bak busken og lusker? Ufattelig usansynlig. Vertfall med tanke på at 90% av politiet står med veien og gir bøter som visst nok bare e for å gjøre trafikken trygger (inn my ass)

Lenke til kommentar
Ka e egentlig problemet med å bare kjøpe en liten boks snus til de? Når man likevel skal inn å handle. D e bare til å si i kassen før du betaler ''ja. også skal eg ha en boks skuf''

Kor sansynlig e d at d står en politimann bak busken og lusker? Ufattelig usansynlig. Vertfall med tanke på at 90% av politiet står med veien og gir bøter som visst nok bare e for å gjøre trafikken trygger (inn my ass)

Se de fra den andre siden da; hvorfor ta sjansen?

Lenke til kommentar
Ka e egentlig problemet med å bare kjøpe en liten boks snus til de? Når man likevel skal inn å handle. D e bare til å si i kassen før du betaler ''ja. også skal eg ha en boks skuf''

Kor sansynlig e d at d står en politimann bak busken og lusker? Ufattelig usansynlig. Vertfall med tanke på at 90% av politiet står med veien og gir bøter som visst nok bare e for å gjøre trafikken trygger (inn my ass)

Det er jo også slik at ganske mange mennesker har noe som heter moral.

Lenke til kommentar

Hvis ikke de får noen til å kjøpe til de ender d noen ganger med at de stjeler det. De blir selvfølgelig busted etter de har gjort d nok ganger. Men då begynner butikken å bli mye mer mistenksom på barn som skal inn å kjøpe noe der, så de må ta av seg sekker osv, og hvis barna finner ut de ikke skal ha noe likevel, å går gjennom kassen uten noe får de et sånt skeptisk blikk... Skummelt :p

 

skjedde noe lignende med meg for noen år siden. Meg og noen venner skulle inn på rema for å kjøpe noe sjokolade etter skolen. Men når vi hadde gått inn på butikken fant han som hadde med seg penger ut at han hadde mistet de. Når vi skulle ut, så bli vi stoppen av en som jobbet der som sa at neste gang vi skulle inn å kjøpe noe skulle bare en av oss gå inn, å resten vente utenfor :nei:

Lenke til kommentar
Jeg er imot sånne folk som trådstarter. Lager problemer ut av små detaljer og bagateller.

 

Enig, syntes dette blir å skyte spurv med atombombe.

Men du har fremdeles ikke lest tråden og skjønt at jeg har brukt hyperboler (OVERDRIVELSER) for å fram mitt poeng her, er ikke sånn at jeg ser stygt på dem og egentlig har lyst til å drepe dem... Jeezes, les tråden.

Lenke til kommentar
Er dette et problem for deg ? Skader de deg ? neppe. De tar kansje 5 sekunder av ditt liv, de 5 sekundene det tar å få spurt deg og du løper vel bare av gårde.

 

Eh, de "menneskene" som maser til fremmede om slikt skulle jo bare ha dødd, egentlig.

Spesielt siden de sier stygge ting hvis de får et nei. De er jo ikke verdt noe som helst, de gjør ingenting godt for noen andre. De er bare til bry.

Selvfølgelig er det et problem, de burde ryddes av veien NÅ.

 

De spør jo faktisk en person om å gjøre noe ulovlig, nemlig kjøpe sånne ting til mindreårige, som er forbudt.

 

Er det mulig å bli så teit?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Er dette et problem for deg ? Skader de deg ? neppe. De tar kansje 5 sekunder av ditt liv, de 5 sekundene det tar å få spurt deg og du løper vel bare av gårde.

 

Eh, de "menneskene" som maser til andre om slikt skulle jo bare ha dødd, egentlig.

Spesielt siden de sier stygge ting hvis de får et nei. De er jo ikke verdt noe som helst, de gjør ingenting godt for noen andre. De er bare til bry.

 

Selvfølgelig er det et problem, de burde ryddes av veien NÅ.

Helt enig, kamelbror. Du forklarer det mye bedre enn jeg kunne gjort det :D

Lenke til kommentar
Er dette et problem for deg ? Skader de deg ? neppe. De tar kansje 5 sekunder av ditt liv, de 5 sekundene det tar å få spurt deg og du løper vel bare av gårde.

 

Eh, de "menneskene" som maser til andre om slikt skulle jo bare ha dødd, egentlig.

Spesielt siden de sier stygge ting hvis de får et nei. De er jo ikke verdt noe som helst, de gjør ingenting godt for noen andre. De er bare til bry.

 

Selvfølgelig er det et problem, de burde ryddes av veien NÅ.

Helt enig, kamelbror. Du forklarer det mye bedre enn jeg kunne gjort det :D

 

Helt uenig i d. Og det med at de sier stygge ting hvis de får et nei e ikke sant.

Og du sier de ikke e verdt noe som helst og at de ikke gjør noe godt for andre? Håper dette var ironi elrns. Ka gjør en som snuser til et så utrolig mye dårligere menneske enn en som ikke snuser?

E d verdens undergang om en på 16 kommer bort til deg å spør deg om å kjøpe snus?

Lenke til kommentar
Helt uenig i d. Og det med at de sier stygge ting hvis de får et nei e ikke sant.

Og du sier de ikke e verdt noe som helst og at de ikke gjør noe godt for andre? Håper dette var ironi elrns. Ka gjør en som snuser til et så utrolig mye dårligere menneske enn en som ikke snuser?

E d verdens undergang om en på 16 kommer bort til deg å spør deg om å kjøpe snus?

 

Så synd ingen våger å spørre meg, da skulle de blitt skambanka! :)

 

De eneste som ikke ser et problem med disse drittungene, er vel de som enten A) Snuser/røyker (drikker mye?) selv eller B) Er ungdom selv. Tviler på at mange 25-åringer som verken røyker eller snuser, ville sagt at dette ikke er et problem. Stort sett alt av dagens rusmidler skaper store samfunnsproblemer. Enten du vil se det, eller ikke. Foreldre jobber ræva av seg slik at gutten/jenta dere kan ruse seg. Foreldre som gir barn rusmidler burde vært bura inne, veldig lenge. Og det argumentet med "de skaffer det jo uansett" ble dødt for veldig mange år siden.

 

Er ganske slitsomt å se 12-åringer som ruser seg med alkohol/snus/tobakk.

Lenke til kommentar

Internet Tough Guys

 

"Always male (as there are no girls on the internet), the Internet Tough Guy talks big shit online, but IRL he's a total fag or a basement-dweller. Most internet toughguys are into computer programming, or, at the bare minimum, love videogaming. The typical Internet Tough Guy can be found in nearly every community on LJ but often resides in his parent's basement, for at least 7 days a week, and not because he's trying to make it into an imaginary apartment, either. Usually his parents banished him to the unfinished, wet, moldy, dark basement because they couldn't stand his smell. From furry communities to political communities, the Internet Tough Guy is one of many stock users that make up a community."

post-11520-1229877120_thumb.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...