Gå til innhold

Samfunnsproblem... Snusgutta på prix.


Bata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis de som henger utenfor butikken, spør helt tilfeldige forbipasserende?

Så har de et alvorlig problem med avhengihet.

 

De trenger de ikke å ha. HVIS de av en eller annen grunn har INGEN over 18 år som de tør og spørre. Så må de ha en måte og skaffe snus på, men da kan man begynne lure på hvordan de i første plassen klarte bli avhengig...

 

Men uansett: Det er nesten ingen sånne utenfor butikker i tromsø? Vet hvor de fleste kjøper hasj men snusen kjøper de igjennom store søsken eventuellt bekjente over 18. I tillegg er det enkelte butikker/kiosker som selger til litt for unge... :whistle:

 

Femten år men snuser/røyker/drikker ikke... har derimot venner som gjør det så...

Lenke til kommentar
Ta igjen med samme mynt. Behold pengene, og gå rett forbi dem. Hvis mange nok gjør det, vil de forstå at man ikke kan stole på noen og dermed ikke spørre igjen.

 

+ Det må være morsomt å trynene deres da :p

 

hva med å kjøpe en boks snus, for så gå og holde den i handa når man går ut, i det man passerer dem tar man en snus under leppa og putter boksen i lomma og passerer hjem.

Lenke til kommentar

hahahaha for en tosk trådstarter må være, som til og med lager en tråd om det :D hadde jeg ikke venta på at folka på terrorist hunt skulle blir ferdige hadde jeg aldri orka å svare, men hva er egentlig problemet? synes bare det er morsomt jeg. Gidder ikke ta risken fordi man får bot for det om det skulle stå noen å spane der, men ler bare av dem og ønsker dem en god kveld. Husker godt hvordan det var... :p

 

edit: når jeg var fjortiss og innemellom måtte fiske øl fordi fettern min var på jobb var folk nesten utelukkende hyggelige og kjøpte det jeg spurte om og gav tilbake vekslepengene, kjørte meg til og dit jeg skulle innemellom hehe

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

PROTIP: Si "Greit, kan godt kjøpe.". Så får du penger, stikker inn i butikken, og tar bakveien ut. :thumbs: Winrar

 

EDIT: Fargoth var raskere

 

Nei, vel, det er noe drit det der. Det er dems feil at de er avhengige av møkket, det skal ikke gå utover oss som faktisk går til butikken for å kjøpe det vi trenger og ikke tobakk til drittunger.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Heh. Dette har da jeg opplevd hele livet, dog mest angående røyk og ikke snus. Løsningen er ganske enkelt. Når de stopper deg, stopper du opp og sier ja?

 

Og når de ber deg kjøpe noe (alkohol, tobakk, etc.) ler du rått, og går inn i butikken mens du rister på hodet. Funker hver gang, og det er ganske morsomt å se trynet på dem når du ler rått av dem. ;) Dessuten gir du et lite tips til de som sitter i kassa. Butikker liker ikke slikt.

Lenke til kommentar
hahahaha for en tosk trådstarter må være, som til og med lager en tråd om det :D hadde jeg ikke venta på at folka på terrorist hunt skulle blir ferdige hadde jeg aldri orka å svare, men hva er egentlig problemet? synes bare det er morsomt jeg. Gidder ikke ta risken fordi man får bot for det om det skulle stå noen å spane der, men ler bare av dem og ønsker dem en god kveld. Husker godt hvordan det var... :p

 

edit: når jeg var fjortiss og innemellom måtte fiske øl fordi fettern min var på jobb var folk nesten utelukkende hyggelige og kjøpte det jeg spurte om og gav tilbake vekslepengene, kjørte meg til og dit jeg skulle innemellom hehe

Lenke til kommentar
hahahaha for en tosk trådstarter må være, som til og med lager en tråd om det :D hadde jeg ikke venta på at folka på terrorist hunt skulle blir ferdige hadde jeg aldri orka å svare, men hva er egentlig problemet? synes bare det er morsomt jeg. Gidder ikke ta risken fordi man får bot for det om det skulle stå noen å spane der, men ler bare av dem og ønsker dem en god kveld. Husker godt hvordan det var... :p

 

edit: når jeg var fjortiss og innemellom måtte fiske øl fordi fettern min var på jobb var folk nesten utelukkende hyggelige og kjøpte det jeg spurte om og gav tilbake vekslepengene, kjørte meg til og dit jeg skulle innemellom hehe

lol'd hard

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Faen så mye dritt folk her da, bare kjøp for dem da, jesus. Må dere lage problemer ut av ingenting? iritere dere over alt ting? Og hva skjer med den holdningen, at dere er så jævla mye bedre en 16-17 åringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...