Gå til innhold

EA redder Brütal Legend (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påvirkningen EA hadde på utviklingen ble først sett ved RA2 Yuris Revenge. RA2 var et godt spill der jeg likte multiplayeren svært godt, Yuiris Revenge var på grensen til uspillbart i multiplayer og singleplayeren var middels.

 

Jeg nekter ikke for at EA har skjerpet seg i det siste. RA3 har en halvbra multiplayer (men jeg liker ikke singleplayeren særlig). Ellers utgir de for tiden mange gode spill.

 

Jeg bare bærer et dyptrotet hat for dem for det jeg mente de gjorde med Westwood og en del andre utviklerer. Samt får ikke noe positivt inntrykk av all den usmakelige melkingen de gjør av sukserike serier, samt alle de elendige lisensspillene de hele tiden gir ut.

Endret av Xaser
Lenke til kommentar

Om så naboen hadde lagd et mini-selskap til å utgi Brütal Legend hadde jeg gitt f, det viktige med denne nyheten er rett og slett at spillet i det hele tatt kommer, ikke hvem som gir det ut.

 

Uansett har EA virkelig kommet inn igjen i det gode selskap for min personlige del, da de har gjort flere positive ting i det siste enn negative.

Og hvis de holder seg for gode til å fikle med utviklingen av Brütal Legend, så synes jeg vitterlig ingen har noe å klage på når det kommer til EA de to siste årene (Securom-argumentet er ganske dødt når man tenker konsollvis, så det bryr jeg meg filla om).

 

Tusen takk EA for at dere tok initativ og investerte i det som for meg har vært det mest etterlengtede spillet på en god stund, tross alt, vi snakker om et Metal-spill fra skaperen av Psychonauts.

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på metal, men jeg gleder meg fortsatt til dtte spillet :)

Liker humoren og konseptet, samt at det er jack black som har stemmen til hovedpersonen!

 

Dere som whiner om at EA skal gi det ut:

EA har gitt ut mange dårlige spill og melket dem til det ugjenkjennelige. Men se hva de også har gitt ut! Slik som Dead Space f.eks.

Lenke til kommentar

Påvirkningen EA hadde på utviklingen ble først sett ved RA2 Yuris Revenge.

 

EPIC FAIL! Har du vært en C&C fan i hele tatt? EA begynte å "ødelegge serien når TS og FS var ute. TS skulle kommet ut seinere men ettersom EA betalte mer og mer og tok mer og mer av Westwood så har de EA logo og copyright av TS og FS.

 

RA 2 YR hva som er så feil med det? Fordi du ikke klarer å ta Yuri i MP kanskje? De som ikke klarer det syter av at YR er et dårlig spill men igjen kan dere kysset rumpa deres farvel. Fordi det er usant, spillet mer balasert enn RA 1, TS også RA 2!

 

!EA øddela C&C-serien, kun det er all grunn i verden til å hate dem !

 

Hva har de ødelagt? Du veit at Command & Conquer: Generals var laget av Westwood men ettersom EA kjøpte opp hele Westwood så får de mye av skylden å ødelegge spille som er usant. Generals var veldig mye ferdig når det kom.

 

Red Alert 3 er ikke ødelagt i hele tatt, ettersom du spiller Red Alert 3 merker du at EA har tatt i ting ifra RA 1 også RA 2. Red Alert 3 forsetter der Red Alert 2 slutter og ikke der Yuri's Revenges slutter.

 

Tiberium Wars Aka Command & Conquer 3, var igjen planalgt av Westwood og EA har tatt mye av historien ifra Westwood. Men EA har skrevet mye selv det veit jeg, og i Kane Wrat's før

Du merket at CABAL kommer tilbake kanskje tilbake?

 

 

ISbilen har ikke helt rett, EA var med mens når Red Alert 2 var på bordet kjøpte EA opp bedriften nesten helt. Rett etter Yuri's Revenges så fikk EA hele bedriften. Men EA hadde ord på Tiberian sun og endret det litt. Som sagt spillet kom ut før enn det det skulle.

 

Red Alert 3 er akkurat som Red Alert 2 med mye bedre GFX, story line. Vis du ikke husker dette så bør du spiller C&C serien om igjen!

 

Er bra at EA satser på nye spill også videre, og EA har begynt å levere kvalitet spill enn hva de har gjort før.! Lenge leve EA.

 

Vis EA forsetter begynner de å nå et veldig høyt punkt!

 

EA VS Activison Blizzard levere begge like bra spill. Vis dere SYTER PÅ MELKING HVA GJØR BLIZZARD DA? Tenkt noen gang over det?!

Endret av Andzel
Lenke til kommentar

Forskjell på litt påvirkning fra EA(TB) og total gjennomsyring(RA2YR).

 

Når jeg sier at EA ødela C&C serien er det selvsagt et subjektivt utsagn. De ødela den for meg. Jeg likte de fleste C&C spillene som kom opp til RA2:YR og Renegade.

 

Hvordan i alle dager du klarer å påstå at YR er ballansert er ubegripelig. Det er totalt uten balanse. Spillet nerfet sovier uten noen grunn, samtidig som Yuri-lagets uniter er perfekte counter mot alt soviet har og Yuri har det beste luftforsvaret, marinen og harverster/refinery.

 

Sa aldri at RA3 er ødelagt, det er helt greit. Om du synes stroyline i RA3 er bedre enn RA2 er det din subjektive mening, min subjektive mening er det motsatte. Generals har for meg ingenting annet å gjøre

med C&C serien enn navnet, men det er et godt spill.

 

Blizzard leverer kun utrolig gode spill og de er ferdige ved release. Hvordan melker de? Ved å gi ut oppfølgere og expansions som er drastiske forbedringer på forgjengerne og inneholder ekstremt mye innhold?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...