Gå til innhold

Er jeg en fanboy?


iharal3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Trenger noen meninger. Har Xbox 360 og trives svært godt med det. Når noen spør meg om råd til konsoll sier jeg alltid Xbox. Jeg liker også Designet og spillene på Xbox mye bedre enn PS3 og Wii. Gjør dette meg til en fanboy?

Kan ikke huske å ha lest noen andre innlegg fra deg, men du høres ikke ut som en fanboy med det du skriver her iallefall, selv om rådene dine er nokså basert på dine egne subjektive meninger.

 

Selv liker jeg PS3 og DS Lite best, men om noen spør meg om anbefalinger prøver jeg å finne ut hva som kan gi passe best til den personen som spør. Det er mange faktorer som spiller inn for hva en person liker, og alle konsollene har sine styrker og svakheter.

Lenke til kommentar

1. Eier du kun en konsoll er du automatisk fanboy.

2. Eier du flere konsoller er du fanboy av begge, avhengig av hvilken del av forumet du henger i.

3. Har du flere gode erfaringer med en konsoll over en annen er du uhelbredelig inngrodd.

 

 

 

Det er visst forumets fanboy-reglement :ermm:

Lenke til kommentar

Sålenge man forsvarer en konsoll/platform med løyner og usanne myter osv, nekter og se positive sider hos "konkurrenten" og nekter å se feil hos "sin egen konsoll" vil jeg si en krysser fanboy grensen.

 

Omtrent like plagsomt denne generasjonen er dog at man ikke får lov til å utale seg om svake punkter hos en konsoll/spill uten å bli hengt ut for å være en fanboy dersom man også eier konkurent konsollen.

Lenke til kommentar

Har ikke peiling om jeg er fanboy eller ikke :p

Har jo alt man kan spille på, men gjør det meg til en annen rase (fanboy) da?

 

Er jeg fanboy viss jeg mener noen spill er bedre på den maskinen og vice versa?

 

Er jeg fanboy viss jeg mener den ekslusive spillet til en maskin er bedre en den andre eksklusive spillet til den andre maskinen osv?

 

Er man fanboy viss man sier: Jeg tror jeg tar meg en pause fra 360 og spiller på PS3en etter mobbing av en viss person? Ja faktisk

 

Er jeg fanboy viss jeg synes at den maskinen er bedre en den andre pga ditt og datt?

 

Er jeg fanboy viss jeg nyter den maskinen mye mer og mye dårligere en den andre maskinen (dvs. PS3, 360, Pc og Wii)

 

Altfor mangen faktorer som spiller inn...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det var fordi det kom skitsnakk fra pcfolkene og sa det er konsollens feil at deres spill feiler ;)

Det fikk jeg høre gang på gang, og konsollene er "fossilt leketøy", "kan bare ha en pc til 3000kr for å slå 360/PS3"

 

Det var det jeg tok til motangrep i gamle dagene, men er vel slutt med det fordi nettopp jeg har en pc selv og den er ikke god nok for ikke for high på Crysis... Nå tør dem ikke si noe som helst til meg når jeg har den "billige" maskinen som er likksom pc, og den kostet 10000kr oktober 08, og sliter med spill som Crysis, FC2, GTA IV og sikkert fler, og det utsagnet "trenger bare en pc til 5000kr så kan du dra Crysis på very high med over 30 fps i 1280x1024 oppløsning" den er utgått fordi det kan jeg bekrefte at det ikke går!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...