Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Atsjonas: Ja smaken er som baken. Men det er da ingen grunn til å komme inn på denne tråden å si rett opp i trynet på oss at storyen "SUGER". Finner det veldig provoserende. Tviler sterkt på at iharal3 har spilt spillet, uansett så var vell ikke alle lvlene med i betaen? ;)

 

iharal3:

Det kan være. Virker mer til meg som du bare sammenligner Killzone 2 med xbox tittler som Gears of War og Halo 3, som får deg til å høre ut som en xbot. Visst du ikke har noe bedre å si enn at storyen "SUGER" og at AI er håpløst. Da trenger du ikke engang å poste her..

 

Men det var da som faen a, er det virkelig viktig at en person her på forumet liker et spill på xbox bedre enn på ps3? Han kommer inn og sier sin mening, det er såppas godt forklart, og Haansi sa at han skjønte hva han mente. Dessuten så sa aldri iharal3 at storyen suger, han sa at den var uengasjerende, og at karakterene ikke var like intresange (lærer aldri hvordan det skrives..) som f.eks på Gears of war 2.

 

Og det å kalle han fanboy fordi han liker GOW of halo, og bli provosert fordi han liker noe annet får deg til å se ut som en fanboy, da du angriper han for å ha en annen smak en deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok? For det første skjønner hvorfor du hver gang skal sammenligne Gears of War 2 med Killzone 2 :wallbash: Jeg bryr meg lite om Gears of War..Rett og slett ikke særlig spennende typer sier du? Hva mener du de skal gjøre? Ta saltoer å hjul? Deretter fortelle vitser som for deg til å le? Jeg skjønner deg ikke helt, herregud. De er der for å hjelpe deg å drepe fienden. De er kanskje ikke spennende, men hvem trenger spennende når du mesteparten av tiden dreper soldater.

 

Storyen er veldig lite engasjerende. Du går liksom bare gjennom spillet uten å bry deg noe særlig om den( ihvert fall gjorde jeg det)

 

Har du spilt enern? Visst ikke har det kanskje noe med det. Og i tilleg høres du som en xbot sååå :p

Lenke til kommentar
Ok? For det første skjønner hvorfor du hver gang skal sammenligne Gears of War 2 med Killzone 2 :wallbash: Jeg bryr meg lite om Gears of War..Rett og slett ikke særlig spennende typer sier du? Hva mener du de skal gjøre? Ta saltoer å hjul? Deretter fortelle vitser som for deg til å le? Jeg skjønner deg ikke helt, herregud. De er der for å hjelpe deg å drepe fienden. De er kanskje ikke spennende, men hvem trenger spennende når du mesteparten av tiden dreper soldater.

 

Storyen er veldig lite engasjerende. Du går liksom bare gjennom spillet uten å bry deg noe særlig om den( ihvert fall gjorde jeg det)

 

Har du spilt enern? Visst ikke har det kanskje noe med det. Og i tilleg høres du som en xbot sååå :p

 

Har spilt enern ja...

 

Til dere som kaller meg fanboy kan jeg si at jeg liker begge konsoller like mye

Lenke til kommentar

Hva i alle dager, lå det faktisk ute en anmeldelse på gamer.no der de gav Killzone 2 6/10? WTF? Hvis dette stemmer så mister jeg den lille delen av troverdighet som er igjen hos gamer.no sine anmeldelser! Er så drita lei spill som f.eks Halo 3 som får toppkarakteren omtrent før spillet har kommet ut. Og kan ikke huske at det fikk trekk for den horrible grafikken og en slutt som det oste "antiklimaks" ut av... Uff uff! Stoler snart ikke på noen anmeldere eller brukere i hele vide verden, må begynne å stole mye mer på egen dømmekraft!

Lenke til kommentar
Atsjonas: Ja smaken er som baken. Men det er da ingen grunn til å komme inn på denne tråden å si rett opp i trynet på oss at storyen "SUGER". Finner det veldig provoserende. Tviler sterkt på at iharal3 har spilt spillet, uansett så var vell ikke alle lvlene med i betaen? ;)

 

iharal3:

Det kan være. Virker mer til meg som du bare sammenligner Killzone 2 med xbox tittler som Gears of War og Halo 3, som får deg til å høre ut som en xbot. Visst du ikke har noe bedre å si enn at storyen "SUGER" og at AI er håpløst. Da trenger du ikke engang å poste her..

 

Men det var da som faen a, er det virkelig viktig at en person her på forumet liker et spill på xbox bedre enn på ps3? Han kommer inn og sier sin mening, det er såppas godt forklart, og Haansi sa at han skjønte hva han mente. Dessuten så sa aldri iharal3 at storyen suger, han sa at den var uengasjerende, og at karakterene ikke var like intresange (lærer aldri hvordan det skrives..) som f.eks på Gears of war 2.

 

Og det å kalle han fanboy fordi han liker GOW of halo, og bli provosert fordi han liker noe annet får deg til å se ut som en fanboy, da du angriper han for å ha en annen smak en deg.

 

Men hva faen? Synes jeg har rett til å bli provosert når noen sier at et spill "SUGER" når det ikke kommer ut før en måned. Ja kanskje han ikke likte storyen men å si at den "SUGER" var vel litt for drøyt. Liker vell ikke at folk kommer og ødelegger stemningen, det er det vell ingen som gjør. Å ja, jeg kaller han fanboy når han skal sammenligne alt med Gears of war 2.

Lenke til kommentar
Atsjonas: Ja smaken er som baken. Men det er da ingen grunn til å komme inn på denne tråden å si rett opp i trynet på oss at storyen "SUGER". Finner det veldig provoserende. Tviler sterkt på at du har spilt spillet, uansett så var vell ikke alle lvlene med i betaen? ;)

 

iharal3:

Det kan være. Virker mer til meg som du bare sammenligner Killzone 2 med xbox tittler som Gears of War og Halo 3, som får deg til å høre ut som en xbot. Visst du ikke har noe bedre å si enn at storyen "SUGER" og at AI er håpløst. Da trenger du ikke engang å poste her..

 

Da kan jeg jo gjerne forklare litt bedre da :)

 

Storyen er veldig lite engasjerende. Du går liksom bare gjennom spillet uten å bry deg noe særlig om den( ihvert fall gjorde jeg det) Når i tillegg lagkameratene dine er kjedelige og lite originale(GeOW2 har jo f.eks Cole, Baird og Dom som er udødelige legender for meg) Personene er rett og slett ikke særlig spennende typer :(

 

Menmen skytingen og grafikken er flottings :)

 

Kan ikke akkurat si at historien i Gears-spillene er veldig avansert, en ti-åring kunne sikkert ha kommet opp med mye av det samme. Og jeg klarer ikke å identifisere meg med personer som går på bol og vrøvler setninger som alltid inneholder minst et banneord... Personene i Gears-serien er bare så irriterende og harry, og jeg misliker de sterkt egentlig :p En av dine squad-members har akkurat skutt av seg huet, du brøler ut "noooo" og 2 sekunder senere er alt glemt... Latterlig!

 

 

 

 

Ahh hvor er Toman i dag!

 

Du sendte han ikke spillet vel Haansi elns :p!?

 

Jeg er broren til Toman, og han har ikke stått opp enda :p Tror ikke jeg tør vekke han og si at gamer.no sannsynligvis har gitt Killzone 6/10. Tror han får hjerteattack av å høre det :p :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Beklager hvis han sa at det sugde, jeg trodde du overdrev veldig.

 

Men jeg syns ikke en er fanboy, bare en sammenligner det med et spill på en annen konsoll.

Lenke til kommentar

Vil bare si at Marius Jentoftsen og hans Killzone 2 anmeldelse suger ræv! Denne "spill anmelderen" kan tydeligvis ikke skille mellom å være anmelder og xbot fanboy, der han sammenligner spill som overhodet ikke er like. Etter en nøye og totalt subjekiv vurdering av meg selv får derfor Marius Jentoftsen karakteren minus 6. :hmm:

Lenke til kommentar
Men hva faen? Synes jeg har rett til å bli provosert når noen sier at et spill "SUGER" når det ikke kommer ut før en måned. Ja kanskje han ikke likte storyen men å si at den "SUGER" var vel litt for drøyt. Liker vell ikke at folk kommer og ødelegger stemningen, det er det vell ingen som gjør. Å ja, jeg kaller han fanboy når han skal sammenligne alt med Gears of war 2.

 

 

 

Ro ned litt, er det SÅ merkelig at han sammenligner det med et av de aller mest populære skytespillene som har kommet ut i de siste årene, når det i tillegg er litt liknende setting ? ('space marine', sci-fi, fremtiden, annen planet).

Lenke til kommentar
SKJERP DERE, FOLKENS!

 

Anmelderen likte ikke spillet, og derfor gir han en dårlig karakter.

 

Hvorfor slutte å like Gamer.no for det? Hvorfor er de attentionwhore? De er ikke det, dere gjør de til det.

 

Slutt å definer alt etter anmeldelser.

 

Den var dårlig skrevet, karakteren gir jeg f... i egentlig.

Det reagerte jeg på i hvertfall.

Ellers er jeg enig ;)

Lenke til kommentar

Der var killzone 2 anmeldelsen på tek.no ja:

 

Edda Media har besluttet å kutte samarbeidet med Gamer.no allerede i dag klokken 12. Det betyr at alt innhold forsvinner, og det vil likevel ikke være mulig for oss å drive normalt resten av uka. Vi vil forsikre leserne våre om at vi jobber på spreng for å få opp et nytt, midlertidig design og en teknisk plattform, slik at vi kan fortsette å levere stoff på Gamer.no – i en ny drakt, men med de samme menneskene som har bygget opp Norges største spillside siden 2001.

 

Domenet Gamer.no vil – så raskt det lar seg gjøre – peke til denne bloggen, som en midlertidig løsning.

 

Grunnen til at anmeldelsen var utilgjengelig?

 

Nye gamer.no blogg

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...