Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper den nye spill avdelingen til Tek blir litt mer nøytrale da >.< Følger ikke gamer.no så mye lenger etter dette altså..

 

 

Samme her. De burde forresten slutte å bruke "Norges største spillside" som de liker å bruke hele tiden. Burde heller sagt Norges mest biased spillside. Jeg kommer ikke til å støtte de når den nye siden kommer. Finnes bedre norske spillsider som er nøytrale..som f.eks spillmagasinet og gamereactor.

Lenke til kommentar
tipper gamer.no gir en 8'er. 3 grunner de kommer til å trekke for: det har ikke coop, det er ikke et 360 spill og det er rett og slett ikke like bra som gears 2, som var verdens mest revolusjonerende oppfølger ;)

 

Bomma med 2 karakterer, men resten synest jeg da stemte ganske godt...

Endret av HelteTeigen
Lenke til kommentar

Nå må dere roe ned litt med "de ga det dårligere karakter enn jeg forventet, da er det fordi MS gir de penger under bordet" kommentarene... Det er ikke verre enn at akkurat denne personon ikke likte KZ2 like godt som de andre som har anmeldt det. Skal ærlig innrømme at jeg forventet 8-9/10 selv, men så feil kan man ta.

Lenke til kommentar

Kanskje vi er drittlei av at Gamer alltid skal være negativ når det gjelder PS3 og PS3 spill. Dessuten så er det den dårligste og mest negative anmeldelsen jeg har lest på lenge. Er ikke vanskelig å se at anmelderen var negativ til spillet før han puttet det i maskinen.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Jeg er enig med at vi bør vente med flammekasterne til vi selv har prøvd spillet, og da kan vi la Gamer.no få høre hva vi synes om spillet.

Jeg er også enig at det virker som om spillanmelderen hadde en årlig holdning til spillet allerede før han fikk prøvd det...

Lenke til kommentar
Når playstation-fans generaliseres som et hylekor i første avsnitt, faller jeg av.

hehe, ja huff a mei! se på de siste 40 svara:P

 

hadde også regnet med 8-9/10.

 

litt usikker her nå.. er det typisk Halo hype ute på alle andre nettsider og gamer er eneste med vett, eller lever spillet faktisk opp til forventningene og mer?

 

Jeg gleder meg hvertfall veldig til å prøve:)

Lenke til kommentar

+ utrolig lekker grafikk og mange ting som du stopper opp og stusser er det mulig

+ veldig bra multiplayer del, men har også ett minus med att det mangler offline/onlie coop

- vi har spilt det før dog i en annen innpakning

- spillet er kort

- hakker på enkelte områder.

 

Nå har ikke jeg spilt K2 selv men har lest omkring på nettet med også fått en del inntrykk av spillet både fra Toman og Hansi.

 

Ser att gamer.no anmeldelsen gir spillet 6/10 og noterer også att en annen norsk spillside gir det en toppkarakter. Utifra det jeg har sett, lest og hørt om spillet er det ikke verdt enn toppscore med det fortjener enn bedre karakter enn gamer.no karaktersetting av det. Hadde jeg anmeldt det så ville jeg utifra overnevnte forutsetninger ligge rundt karakteren 9.

Lenke til kommentar

JEg får også en slags følelse at dette var en anmeldelse preget av flere ting enn bare anmelder sin mening.

Kanskje har hele greia noe med flytting/brudd å gjøre, men da kan man i såfall slå fast en ting.

 

De som tapte lesere på dette tror jeg blir nye Gamer.no

Synes det rett og slett er vanskelig å få en klar rød tråd i hva de egentlig mener er gode og dårlige spill.

De er flinke til å skrive vittigheter, men hva slags spill de liker er ikke alltid like enkelt å forstå.

 

Jeg tipper Killzone ligger et sted rundt 8/10 i min bok, men har vel spilt få fps spill som når 9. og ingen som når 10/10.

(ikke testet enda, så kun tipping)

Lenke til kommentar

Interessant avslutning på epoken til gamer.no, ja.

 

Hvem vet som blir å tjene/tape på dette oppstyret. Hvis "nye" gamer.no slipper en ny, bedre og mer gjennomført anmeldelse skal nå jeg være litt fornøyd ihvertfall. Blir uansett spennende å se hva som skjer fremover!

 

Jeg er en av de som mener enspillerkampanjen og multiplayer bør anmeldes separat. Håper da Killzone 2 blir en 10/10 på førstnevnte i min bok. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...