Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den 25. februar får vi alle se om denne anmeldelsen fra gamer holder mål.

Skulle det vise seg at de tar grundig feil, har de bare gravd sin egen grav....

Jeg tar i hvertfall ikke anmeldelsen seriøst etter å ha vært med i betan.

 

 

Bare så jeg forstår deg her nå; mener du helt 100% seriøst at de [Gamer] tar feil hvis du synes spillet ikke har de samme problemene som Gamer gjør ? Så hvis ikke Gamer's karakterer stemmer overens med det andre gir så er det "feil" ?

Lenke til kommentar
Kommer heller ikke inn, men det er jo utrolig at de gav spillet 6/10.

Noen som har en kopi av den opprinnelige annmeldelse? De endrer sikkert den forrige og lager en ny.

 

Men hvem var det som anmeldte spillet?

 

Marius som skrev den.

 

Er det ikke noen google eksperter her inne som kan lete den fra fra historien da?

Trodde alt som var postet på nett var der for alltid jeg :p

Lenke til kommentar
Bare så jeg forstår deg her nå; mener du helt 100% seriøst at de [Gamer] tar feil hvis du synes spillet ikke har de samme problemene som Gamer gjør ? Så hvis ikke Gamer's karakterer stemmer overens med det andre gir så er det "feil" ?

 

Nei, jeg mente selvsagt ikke min egen mening. Jeg mente at dersom det viser seg at flertallet som har lest anmeldelsen, er helt uenige ETTER å ha spilt spillet, vil det gå utover troverdigheten til gamer som anmelder. En anmeldelse skal jo tross alt gi en viss indikasjon på hva spillere kan vente seg, uavhengig av subjektivitet.

Lenke til kommentar
Bare så jeg forstår deg her nå; mener du helt 100% seriøst at de [Gamer] tar feil hvis du synes spillet ikke har de samme problemene som Gamer gjør ? Så hvis ikke Gamer's karakterer stemmer overens med det andre gir så er det "feil" ?

 

Nei, jeg mente selvsagt ikke min egen mening. Jeg mente at dersom det viser seg at flertallet som har lest anmeldelsen, er helt uenige ETTER å ha spilt spillet, vil det gå utover troverdigheten til gamer som anmelder. En anmeldelse skal jo tross alt gi en viss indikasjon på hva spillere kan vente seg, uavhengig av subjektivitet.

 

Anmeldelser vil jo alltid være til dels subjektive, også de gode. Ellers ville man jo bare måtte skrive tekniske fakta og dønn kjedelige beskrivelser om hva det går ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...