Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok deilig for enkelte att den omtalte spillanmeldelsen til gamer.no nå er historie da den helt klart strider mot den generelle masses oppfatning om noe de engang ikke har prøvd og som en liten komentar til Larzen så er det en del anmeldelser som kicker på hvorfor ikke K2 ikke har co-op. Co-op eller ikke spillet skal has 25 februar men hadde vært ønskelig med det siden det hadde økt varigheten på produktet og ville samtidig vært en ypperlig måte å demonstrere hvilken rå kraft som skjuler seg i en PS3.

 

Skal bli spennende å se hvor mange som spiller online om ett år. Jeg antar att jeg kommer til å gjøre det og regner med att de aller fleste K2 frelste her inne kommer til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Tek har jo faktisk tatt ned Killzone 2-anmeldelsen til gamer :D Hele gamer.no-siden virker nå under nytt navn, men Killzone 2-anmeldelsen er vekke.

 

Sorry hvis noen har nevnt dette før, orker ikke bla tilbake.

Nei, det er ganske mange artikler som ikke funker ennå. Tror ikke vi har sett det siste av skandaleartikkelen enda.

 

 

Og til deg som spurte - ja, jeg skal på Ringen kino om en uke. Meldte meg på nå nettopp. Det blir herlig :D

 

Har ca null forventninger til Killzone 2, må jeg innrømme, så jeg er åpen for at det kan være skikkelig, skikkelig bra, eller helt elendig dårlig (no offence, anyone ;)). Om det er bra, skal man nok ikke se bort fra at det blir innkjøpt kjapt etter release. Om ikke, blir det vel når det koster 100,- kr på tilbud :p

Lenke til kommentar

 

Når jeg leser på anmeldelsen fra PSforum.no så klarer jeg ikke å ta dem seriøst da de ikke nevner en negativ kommentar til spillet. Att spillet er blottet for co-op er for meg en god grunn for å trekke på og definitivt ikke verdt 10/10

Tullball! Å trekke det for at det ikke har co-op er som å trekke det for at det ikke har innebygd nettleser.

 

Derimot å trekke det for at "fargene er triste og kjedelige", som Gamer.no gjorde, det er noe helt annet. Hva skal krig være i dag 'a? Blomstrete og full av ballonger og is?

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg om du liker FPS jarle men hvis du gjør så er ikke Killzone 2 bra. Det er episk.
Joda, jeg liker FPS. Dvs, spill i UT-stilen digger jeg. Nå kan det nevnes at mitt foretrukne spill for øyeblikket er Rainbow Six: Vegas, og i hylla mi har jeg stående GeOW 1&2, Halo 3, Far Cry 2, Mass Effect, CoD 4 - uten noensinne å ha startet dem engang ;) Ikke en storgamer akkurat (men det at jeg ikke har spilt de spillene har mest å gjøre med at jeg synes 360-kontrolleren er altfor stor og klumpete).

 

Jeg tror nok at det jeg liker i et FPS-spill er at det er kjapt og greit å komme inn i, samtidig som det er heller useriøst (som UT-serien er strålende eksempler på). Så er da spørsmålet om den tilsynelatende grå og triste Killzone-verdenen klarer å fenge meg ;)

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg om du liker FPS jarle men hvis du gjør så er ikke Killzone 2 bra. Det er episk.
Joda, jeg liker FPS. Dvs, spill i UT-stilen digger jeg. Nå kan det nevnes at mitt foretrukne spill for øyeblikket er Rainbow Six: Vegas, og i hylla mi har jeg stående GeOW 1&2, Halo 3, Far Cry 2, Mass Effect, CoD 4 - uten noensinne å ha startet dem engang ;) Ikke en storgamer akkurat (men det at jeg ikke har spilt de spillene har mest å gjøre med at jeg synes 360-kontrolleren er altfor stor og klumpete).

 

Jeg tror nok at det jeg liker i et FPS-spill er at det er kjapt og greit å komme inn i, samtidig som det er heller useriøst (som UT-serien er strålende eksempler på). Så er da spørsmålet om den tilsynelatende grå og triste Killzone-verdenen klarer å fenge meg ;)

Bare det at du nevner Far Cry 2 som et bra spill får tårene mine til å presse. Unnskyld meg.

Lenke til kommentar
farcry fikk vel ganske imba kritikk det og:P

.. men er likevel det mest linære og ensformige dritt-fpsen som har vært utgitt de siste 3-4 årene. Og folk sa Crysis var forutsigbart og kjedelig? Latterlig.

 

Det er nettopp HER folk burde ha sett igjennom hypen. Lurer på hvordan Farcry 2 hadde blitt mottat hvis det ikke var Ubipengesoft som ga det ut.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

men om så mange synes kritikkerroste crysis og farcry var ræv, hvorfor er det da så sinnsykt skammelig og umulig at 1 anmelder ikke likte killzone?

 

greit reviewen kunne vært utforma bedre, men liksom 2 tråder, en har blitt 23 sider og denne har vel økt med 10-12 sider siden anmeldelsen kom.. folk går litt av skaftet over ingenting? :p

Lenke til kommentar
men om så mange synes kritikkerroste crysis og farcry var ræv, hvorfor er det da så sinnsykt skammelig og umulig at 1 anmelder ikke likte killzone?

 

greit reviewen kunne vært utforma bedre, men liksom 2 tråder, en har blitt 23 sider og denne har vel økt med 10-12 sider siden anmeldelsen kom.. folk går litt av skaftet over ingenting? :p

Tror at de som klarer å tenke seg om ikke har noe imot karakteren, men synes at anmeldelsen var usakelig og kanskje ikke optimalt utformet.

 

Jeg har ingen mening om dette.

Lenke til kommentar

Vell nå er vell de aller fleste fps en liniær opplevelse hvor man spiller bretta i singleplayer delen hvor fokus er å komme seg fra start til mål ved å peppre mest mulig fiender. Single player delen kan være gøy det men det som gjør meg en fan av fps er mulighetene med å spille mot andre lokalt eller over nett.

 

Vet ikke hvor mange timer jeg hadde i Halo2 i multiplayer delen men regner med att K2 vill komme opp i noe tilsvarende. Halo3 var for meg en gedigen nedtur og hadde slaktet det brutalt hvis jeg hadde vært anmelder for jeg var så tett i pappen att jeg tok hypen som god fisk.

Lenke til kommentar
Vell nå er vell de aller fleste fps en liniær opplevelse hvor man spiller bretta i singleplayer delen hvor fokus er å komme seg fra start til mål ved å peppre mest mulig fiender. Single player delen kan være gøy det men det som gjør meg en fan av fps er mulighetene med å spille mot andre lokalt eller over nett.

 

Vet ikke hvor mange timer jeg hadde i Halo2 i multiplayer delen men regner med att K2 vill komme opp i noe tilsvarende. Halo3 var for meg en gedigen nedtur og hadde slaktet det brutalt hvis jeg hadde vært anmelder for jeg var så tett i pappen att jeg tok hypen som god fisk.

Godt å høre at det er noen som er enig med meg :) Gleder begge avsnittene dine :)

 

Men, jeg mener dog at singelplayer-delen av et fps kan være veldig engasjerende dersom det er spennende å følge med på hva som skjer underveis. Og ikke minst hvis det er utfordrende, og kanskje indirekte uforutsigbart. (Elementer i spillet ellers enn historie, handling osv er uforutsigbart.

 

Halo 3 er for min del det mest overhypa spillet noen sinne.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...