Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å begynne å hyle "Xbox fanboy" av den grunn sier strengt tatt mer om dere enn det sier noe om anmelderen.

 

Det er vel strengt tatt et fåtall som har hylt.

 

 

Hvilken konsoll anmelderen foretrekker skal jeg ikke legge meg opp i, men du ser vel også at han er en smule syrlig til hylekoret som kaller seg Playstation-fans?

Lenke til kommentar

For det første har jeg ikke sett noen "Hyle". Vi har blitt skuffet og provosert ja, men ikke noe mer. Dette er heller ikke subjektive meninger. Kanskje du bør lese anmeldelsen først? Du kan da tydelig se at han vil dra spillet ned i støvet. Om han er fanboy eller ikke. Han nevner ingenting om selve multiplayeren og det eneste han roser er grafikken som i hans hodet sikkert ikke sammenligner seg med Gear of War. Alt annet sammenligner han med Gears of War og Halo 3. Dette er rett og slett en skammelig anmeldelse. Nok sagt om det. Gamer.no skal da faen ikke få lovt å ødelegge stemningen skal de folkens?

Endret av Tor92
Lenke til kommentar

Jeg har lest anmeldelsen ja, vet du hva jeg leser? En subjektiv mening med påstander som han bygger opp rundt og forklarer. Og naturlig nok trekkes det relasjoner mot andre spill i samme sjanger, noe gamer.no har gjort ufattelig mange ganger før ute at det har vekket reaksjoner. Nå plutselig er det Xbox fanboy fra øver til nedre hylle grunnet nettopp det.

Lenke til kommentar
Jeg har lest anmeldelsen ja, vet du hva jeg leser? En subjektiv mening med påstander som han bygger opp rundt og forklarer. Og naturlig nok trekkes det relasjoner mot andre spill i samme sjanger, noe gamer.no har gjort ufattelig mange ganger før ute at det har vekket reaksjoner. Nå plutselig er det Xbox fanboy fra øver til nedre hylle grunnet nettopp det.

 

E du seriøs?

Syntes du at denne anmeldelsen hadde samme kvalitet som gamer sine anmeldelser pleier?

Lenke til kommentar

Det ble vell litt i det drøyeste laget..

 

Negativt:

 

Hmm… Vanskelig å si? Kanskje litt få våpen i flerspilleren?

 

Dette får egentlig spillet til å høres ut som en legende. Det ble litt for mye for meg egentlig. Men det er jo et par negative ting som f.eks ingen co-op. Men det var fremdeles en god anmeldelse. Men det blir litt for mye når fyren gir alle punktene 10/10. Får jo spillet til å virke perfekt.. Men for all del! Gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke knekt av gamer.no sin anmeldelse av Brawl "men der skrev dem ikke noe stygt om noen parter i forhold til den anmeldelsen til Killzone 2" når det kom, så blir nok ikke knekt når jeg får Killzone 2 i hus.

 

Tror faktisk gamer.no sin anmeldelse gjør jeg gleder meg enda mer, fordi da kan jeg se hva som virkelig hva så gale med spillet!

 

Dem anmeldelsene jeg tar litt seriøst er nemligt, IGN, Gamereactor.no/se/dk, Gamespot og litt Gametrailers :). Og til nå har scorene fra nemligt gamereactorene og ign.com slått an, hadde ikke trodd så høyt, kansje maks en 8.9 :D. Isteden for 8.9 ble det gitt to 9ere og en 9.4 og en 10/10!! Sattan så bra :D

 

At spillet har sine mangler, men hva spill har ikke mangler. Coop er ikke et savn i denne gården, føler nesten det blir coop når man spiller kamper på nett mot andre, og viss man er i en klan, da er nesten så si coop :D

 

Holder på å tenke hva klanen min skal hete!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg har lest anmeldelsen ja, vet du hva jeg leser? En subjektiv mening med påstander som han bygger opp rundt og forklarer. Og naturlig nok trekkes det relasjoner mot andre spill i samme sjanger, noe gamer.no har gjort ufattelig mange ganger før ute at det har vekket reaksjoner. Nå plutselig er det Xbox fanboy fra øver til nedre hylle grunnet nettopp det.

 

E du seriøs?

Syntes du at denne anmeldelsen hadde samme kvalitet som gamer sine anmeldelser pleier?

 

hysj..du må ikke mate trollvokterne til gamer.no. ; )

Lenke til kommentar
Nå setter jeg ballene mine på påle her men det får så være, de har vært gode følgesvenner men må offre i alle fall høyre halvdel.

 

Resistence: fall of men ble spåd som PS3s frelse og X360 knuser. Det fikk brukbare anmeldelser men ikke til forventningene. Det ble skreket og hoiet i tretoppene hvor stor Xbox fanboy anmelder var.

 

Så kom annonseringen at Haze ble PS3 ekslusiv, og neste hype var startet. Det ble ropet og hoiet hvorfor de velgte en "overlegen" konsoll som PS3. Så kom omtalene, lunkene, og det ble skreket over hvor Xbox fanboy anmelder var.

 

Nå kommer omtaler for Killzone 2, et spill som er hyppet som Halo killer og brukt som bevis for PS3s overlegenhet. Omtalene er ikke som forventet, så igjen hoier leiren over hvor Xbox fanboy anmelderen er.

 

Blir dere ikke lei av Deja vù?

 

Det er vel egentlig ikke rart at spillene går slik de går, det blir lovet så mye at det er komplett umulig å leve opp til hyppen. Det blir satt så store "mål" og lovet så mye av spillene at når de faktisk kommer ut lever det ikke opp til kneskåla av all hyppen det har fått. Og jeg må bare si, dere har dere selv å takke som er med på å fore under denne hyppen hele tiden. Dere hypper spillene opp i skyene og er med på å fremstille det i et urealistisk lys, så når spillet kommer, og det potensielt kunne vært bra, så leverer det ikke til halvparten og så kommer korsangen på igjen.

 

Jaja, regner med at neste korøvelse er satt til Gran Turismo 5? Eller kanskje om mulig God of war 3.

 

Heh, tror det er du som ikke greier å lese. Anmeldelsen er dårlig, det skal ikke så veldig mye til for å se det...

 

Jeg har prøvd spillene du nevner, og ja. Jeg likte dem ikke.. Utenom killzone 2 og gt5 selvfølgelig..

 

Men jeg reagerer på dette, som igrunnen ikke gjør at det blir lettere å ta deg seriøst..

 

Nå kommer omtaler for Killzone 2, et spill som er hyppet som Halo killer og brukt som bevis for PS3s overlegenhet. Omtalene er ikke som forventet, så igjen hoier leiren over hvor Xbox fanboy anmelderen er.

 

Etter hva jeg har lest så lever spillet opp til forventningene... Og anmeldelsene er veldig gode, utenom ett fåtall. Så hva er det du snakker om egentlig? Du vet ikke hva folk reagerer på, du tenker automatisk fan-boys in tha house. Les anmeldelsen om igjen, kanskje du vil se at hele artikkelen holder en dårlig kvalitet.

Jeg har ikke prøvd spillet enda, men selv om det er dritt spill, så skal det ikke mye til for å lage en mer seriøs artikkel enn gamer sin. Men jeg håper spillet blir bra pga mangel på gode spill..

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Jeg synes ingen spill skal få dårligere score pga det ikke har en funksjon som er ønskelig av noen gamers der ute.

 

Anmeld spillet og døm utifra hvordan spillet er og ikke hvilke ekstra funksjoner spillet kunne ha hatt.

 

Blir for dumt rett og slett.

 

Men da igjen så virker det som dem fleste anmeldere der ute er blottet for intelligens så tar alt dem skriver med en STOR klype salt.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...