Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, har du mye du skulle ha sagt i CS med piltastene i stedet for mus? Nei. Om du ikke vil klassifisere FragFX som juks, må du da være enig i at man får en helt latterlig god fordel med mus fremfor spake? Det blir som å gå skirenn mot Petter Northug, med truger.

 

Mulig 5.1 vil g deg en fordel overfor de uten, men det er litt som å sammenligne indrefilet med snørr å si at det er juks på samme måte.

Endret av tasjlbaill
Lenke til kommentar
Eh, har du mye du skulle ha sagt i CS med piltastene i stedet for mus? Nei. Om du ikke vil klassifisere FragFX som juks, må du da være enig i at man får en helt latterlig god fordel med mus fremfor spake? Det blir som å gå skirenn mot Petter Northug, med truger.

 

Mulig 5.1 vil g deg en fordel overfor de uten, men det er litt som å sammenligne indrefilet med snørr å si at det er juks på samme måte.

Nice quote.

Lenke til kommentar

FragFX, ein stor TV og 5.1 lyd er alle ting som kan vere med på å gi ein fordel i høve andre som stiller med dårlegare utstyr, men uansett må ein framleis spele spelet og beherske utstyret ein stiller med. Ein fordel ja, men ikkje juks. Sjølv om det sjølvsagt er fint å ha noko å skylde på når ein sjølv ikkje når heilt opp. :)

Lenke til kommentar

Synd for oss som etterhvert om flere og flere tar slikt i bruk må ut med enda mer penger i utstyr for å ha det artig.

Er jo eneste som kan komme ut av utbredt bruk av ting som Frag FX, da man blir så overlegen de uten at man ikke får noe valg om man skal henge med etterhvert enn å punge ut.

Hvordan noen kan mene en slik utvikling er bra for konsollverden er fjernt for meg, men folk får mene hva de vil.

 

Det er ikke juks så lenge det ikke finnes regler som sier at slikt utstyr ikke er lovlig.

Ellers sier UrgeLoL det så godt som det kan sies ;)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med der jeg skal skyte ned to "big daddies" mens det vrimler av andre helghasts rund meg. Skyter jo faen meg på to godzillaer med PPK mens fly forbanna morderbier er etter meg.

 

EDIT: Glem det, klarte det til slutt. Pokker idioter som flyr i veien for meg...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...