Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle vært et eller annet som kontrollerer at man faktisk bruker Sixaxis/DS3 online. Er jo helt jævlig hvis noen sitter med et bedre kontrollsystem enn resten av spillerne. Ikke at jeg har blitt overdrevent "eid", synes det går flott å sikte med spaken, så lenge alle andre også må gjøre det.

Enig, det er noe Sony burde sørge for i en av sine updates, enten at de med Frag FX kun fikk spilt med hverandre, eller ikke joinet online i det hele tatt.

 

Det er vanlig, ja, men tror det går an å spille på servere med feks kun liktelling.

 

Oki, da vet jeg det :)

Lenke til kommentar
Problemet er vel at FragFX emulerer en PS-kontroll, og derfor oppfører seg helt likt mot konsollen.

 

 

Selv om den emulerer så er det en stor fordel å sikte med en mus kontra stikka.

Prøvde selv Frag FX i COD4, og fikk endel mer kills enn jeg pleier, og merket fordelene godt.

Halve gleden ved online på konsollene er jo at alle har samme utstyret og maskinvare, og dermed stiller likt ut av startblokkene.

Lenke til kommentar
Poenget med at FragFX emulerer er at det gjør det veldig vanskelig for Sony og kontrollere og utestenge de som bruker den, den 'lurer' spillet til å tro at det er en vanlig kontroll. Tror dette var poenget til Haansi.

 

Ah, sånn og forstå.

Ja for Sony og MS spesiellt må jo slike hjelpemidler sees på som en ødeleggende sak, og hadde de kunne ville de nok begrenset bruksmulighetene det har.

Må jo føle deg ganske tulling innerst inne om man vinner hver runde etter å ha sittet med Frag FX, mens alle andre sitter med DS.

Lenke til kommentar
De som bruker FragFX er feige tapere, men de føler det ikke sånn. De innbiller seg at de er smartere enn resten av spillerne og kan derfor bruke slike "hjelpemidler" uten noen form for dårlig samvittighet. Sony burde vel egentlig sørge for å stoppe salget av tredjepartskontrollere.

 

Nei egoet tar noen ganger større plass enn hjernen hos noen :p

 

Men, tredjeparts kontrollere kan jo være en bra ting det, så lenge de følger normen til de vanlige kontrollene.

Er veldig glad i min Logitech kontroll til xboxen jeg, og kjekt å spare der man kan noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Problemet er vel at FragFX emulerer en PS-kontroll, og derfor oppfører seg helt likt mot konsollen.

 

 

Selv om den emulerer så er det en stor fordel å sikte med en mus kontra stikka.

Prøvde selv Frag FX i COD4, og fikk endel mer kills enn jeg pleier, og merket fordelene godt.

Halve gleden ved online på konsollene er jo at alle har samme utstyret og maskinvare, og dermed stiller likt ut av startblokkene.

What, snakker om du da? Jeg er jo på din side O_O

 

Poenget med at FragFX emulerer er at det gjør det veldig vanskelig for Sony og kontrollere og utestenge de som bruker den, den 'lurer' spillet til å tro at det er en vanlig kontroll. Tror dette var poenget til Haansi.

Ja, var akkurat det som var poenget mitt :) Thanks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...