Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg spillt 3-4timer på SP og 3-4 timer på MP delen. Spillet er uten tvil utrolig fakkert, men jeg er litt enig med nird at det kunne vært litt mer variasjon på design delen. En annen ting jeg synes er no dritt med spillet er styringa:/ jeg spiller på veteran nå og jeg må bare si at det er utrolig vanskelig noen steder der det er mange fiender på et sted. Det virker litt som om kontrollen henger litt etter når du beveger siktet til en side. og når man skal sikte inn er det enda værre.. Men som jeg ser folk her sier så er nok dette bare en vane sak. men det hadde vært greit om utviklerne hadde sluppet en patch slik at kontrollen hadde blitt enda mere lik cod4 sin. ( ja jeg bruker alternativ 2) men det er forsatt ikke likt!

Uansett så er spillet kjempe bra hittil. uten tvil det beste FPS spillet som ps3 har å by på til dags dato! Min personlig vurdering av spillet hittil er 8/10 men den heller strekt mot 9/10:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, altså... må man unlocke badge for å få en annen class?

 

Hvis du trykker R1 etter du er død i MP og skal velge respawn-point, så kan du trykke deg bortover. Der kan du velge class, men det er ingen valg for meg her.

 

Og det er bare de to assoult-riflene jeg kan velge mellom.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

SANITETSMERKE

Førstesersjanter får tilgang til sanitetsmerket.

350 xp

 

 

INGENIØRMERKE

Løytnanter får tilgang til ingeniørmerket.

 

800 xp

 

TAKTIKERMERKE

Majorer får tilgang til taktikermerket.

 

1450 xp

 

osv osv

 

Du vinner alle rankene på killzone.com under militære ranker

 

På norsk >.<

Lenke til kommentar
G?r det an ? sette alle p? mute? Blir sliten i hodet av at halvparten av dem en spiller mot skal skrike/plystre/puste/spille musikk inn i micen hele tiden.

Ja, ligger i innstillinger en eller annen plass mens du er inne på serveren.

 

EDIT:

 

Når du er i oversikten, trykker du firkant for innstillinger. (Trykk select når du spiller)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...