Gå til innhold

Helten: Tommy Myrbostad, når kommer filmen hans?


Siege

Anbefalte innlegg

Hei, har gjort en liten research på google og youtube og slikt men finner ikke ut når filmen Helten av Tommy Myrbostad kommer?

 

Jeg har jo selvfølgelig sett teaseren/trailer hvor de påstår at filmen kommer Høsten 2008, og jeg har sjekket andre nettsteder som mener det samme men høsten er jo forbi nå.

 

Derfor lurte jeg på om det er noen her som har noen nyheter angående filmen Helten og om noen vet når den kommer ut?

 

Takk for alle svar.

 

Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=1kxXDv-cGug

 

Som dere kan lese i infoen ble den lagt ut i oktober men det står at den skal komme ut "neste måned" altså november.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg (Som verken er kjent via youtube eller noe andre media) har vært med på proffere filminnspilling enn det der, og jobbet som lydmann.

Det ser ikke ut som det er noen form for lyssetting på filmen, det er dårlig kameraføring og klipping.

Jeg blir irritert over all oppmerksomheten den får, og hvor ukritiske folk er bare fordi noen fant parodiene hans av fjortiser morsomme.

 

Denne filmen har nok ikke sjangs i havet i ei dvd-sjappe, og vil mest sannsynlig bare nå middels høy publisitet i forhold til de forrige filmene.

Men for all del, filmen kan være noe helt annet en det som det blir lagt opp til i teaserene.

 

:)

 

edit: dette var ikke for å skryte på meg noe, men bare for å poengtere at dette ikke er noen spesiell film og hvem som helst kunne laget det.

Filmproduksjonen hans kan sammenlignes med Tord Company, for de som har kjentskap til det :wee:

Endret av Lund :*
Lenke til kommentar
Men fikk ikke disse også oppmerksomhet i Media? Livet er mer en bare views på YouTube ;)

det kunne jeg ha skrivd men valgte å ikke ta det med, vi snakket om popularitet og de mest populære får mest views.

om det er mest omdiskutert vi snakker om er det vel mulig at vigridfilmene var mer i media mest fordi de tar opp et litt mer alvorlig tema en fjortisfylla og gangsters ;)

Lenke til kommentar

Litt merkelig hvordan de putter Myrbostad i hovedrollen. Kan han egentlig spille? Når man får 100000 til å lage en kinofilm, burde man vel finne seg noen som driver med den slags.

 

Ellers ser dette ut som et typisk skoleprosjekt. Helt ok. Eneste jeg lurer på er hvordan i helsike de fikk lov til å sende denne på kino. Hva gjør man for å få i stand en slik avtale? I så fall håper jeg den blir anmeldt av Dagbladet og andre aviser, kan bli interessant å lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...