Gå til innhold

Kulturo: Slutt for Kulturo.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange av dere som nå klager kjørte adblock når dere besøkte kulturo.no? Det er tross alt reklameinntekter de levde av.

 

Det gjorde jeg, uten å tenke over at dette kan være en bieffekt for at Kulturo nå er død. Fra nå av skal jeg stille inn Adblocken til å bli deaktivert på sider som gamer.no, akam.no, amobil.no, hw.no, sider som jeg liker og som lever av reklameinntektene. Anbefaler alle andre med adblock å gjøre det samme. (Trykker rullegardinmenyen ved adblockikonet og velger "deaktiver for *domene*")

Lenke til kommentar

Dette er allerede gjort for sider jeg liker, i tillegg har jeg godtatt alle vanlige google-tekstreklamer da de ikke plager meg. Adblock er først og fremst brukt av meg for å slippe tunge blinkende flash-reklamer.

 

edit: Men herregud for en økt loadetid. :hm:

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Jeg fatter det ikke bare helt. Med et stå stort media-del på dette forumet, med så ufattelig mange folk som skriver omtaler av filmer de har sett og diskuterer i det lange og breie om formaliteter og så skal det bare..."meeeh...drit i å satse på det".

 

Jeg stiller forsatt spørsmålet: Hvor mye er det som skal til for at Kulturo skal forbli værende i live?

Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke bare helt. Med et stå stort media-del på dette forumet, med så ufattelig mange folk som skriver omtaler av filmer de har sett og diskuterer i det lange og breie om formaliteter og så skal det bare..."meeeh...drit i å satse på det".

 

Jeg stiller forsatt spørsmålet: Hvor mye er det som skal til for at Kulturo skal forbli værende i live?

Ditto.

Lenke til kommentar

I artikkelen står det:

 

Dette blir den siste ordinære produksjonsuken vi har på Kulturo.no – deretter skal vi fases rolig ut, og gli over i en ny lyd- og bilderelatert side i Tek.no-nettverket.

 

Det betyr at denne uken er den siste uken skribentene produserer stoff. Når artiklene blir publisert etter denne uka er jeg usikker på, men ut november kan man muligens regne med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...