Gå til innhold

Kulturo: Slutt for Kulturo.no


Anbefalte innlegg

I artikkelen står det:

 

Dette blir den siste ordinære produksjonsuken vi har på Kulturo.no – deretter skal vi fases rolig ut, og gli over i en ny lyd- og bilderelatert side i Tek.no-nettverket.

 

Det betyr at denne uken er den siste uken skribentene produserer stoff. Når artiklene blir publisert etter denne uka er jeg usikker på, men ut november kan man muligens regne med.

 

Ok, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ekstremt synd dette skjer, kulturo.no var en av de siste sidene i HW.no nettverket som produserte kvalitetsartikler.

 

Hva blir det neste? skal enda en side legges ned?

hele dette nettverket har gått rett vest de siste årene, dette nettverket har mistet all sjel. Alt for kommersielt.

Når jeg registrerte meg sommeren 2005 fremsto dette nettverket som et fint lite nettverk som produserte artikler av god kvalitet, men hva er det jeg ser i dag? Jeg ser mye søppel, rett og slett søppel.

Jeg savner enda tiden rett etter at jeg registrerte meg, reklamen var rettet mot brukerene (hva søren tenkte dere når dere la ut reklame for avis2!?) og artiklene var gode, og innholdet var godt.

De som bestemte og kjøre dette nettverket i søpla fortjener et godt gammeldags ballespark.

Jeg frykter dette nettverket ikke lenger kan kalles hw.no-nettverket, men en kan likesågodt skifte navn til itavisen-nettverket, ihvertfall etter det synkende redaksjonelle nivået og dømme.

 

Hva blir det neste? legge ut konspirasjonsteorier og ufohistorier? (som har blitt så populært hos itpro.no)

 

 

R.I.P: overklokking.no, programmer.no, hwb.no og nå kulturo.no. Dere er alle dypt savnet.

 

 

Jeg har mistet min tro på dette nettverket.

Lenke til kommentar
R.I.P: overklokking.no, programmer.no, hwb.no og nå kulturo.no. Dere er alle dypt savnet.

Jeg har mistet min tro på dette nettverket.

Kan ikke si at jeg har mistet troen på nettverket, er ufattelig mye bra som er på gang men det er en del ting som merkes etter at sidene har blitt kommersiell dessverre og dette tøvet her en en av de.
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Oppdaget ikke denne artikkelen før nå, og ble egentlig veldig sjokkert. Jeg har ikke alltid vært enig i alt som er skrevet (men det er vel ikke realistisk heller). Men dere har vært utrolig flinke og levert VELDIG mye bra anmeldelser og annet stoff fra film og musikkens verden. Veldig synd at en side av deres kaliber blir lagt ned, håper de innser dette og drar igang en ny "utgave".

 

Deres artikkler vil bli savnet av både undertegnede og andre.

Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke bare helt. Med et stå stort media-del på dette forumet, med så ufattelig mange folk som skriver omtaler av filmer de har sett og diskuterer i det lange og breie om formaliteter og så skal det bare..."meeeh...drit i å satse på det".

 

Jeg stiller forsatt spørsmålet: Hvor mye er det som skal til for at Kulturo skal forbli værende i live?

Selv med frivillige bidrag må den ansettes en redaktør til å holde dette i ørene, sikre utvikling osv. Derfor vil jeg anslå, i alle fall om man vil noen vei, at en million i året er et minimum.

 

Oppdaget ikke denne artikkelen før nå, og ble egentlig veldig sjokkert. Jeg har ikke alltid vært enig i alt som er skrevet (men det er vel ikke realistisk heller). Men dere har vært utrolig flinke og levert VELDIG mye bra anmeldelser og annet stoff fra film og musikkens verden. Veldig synd at en side av deres kaliber blir lagt ned, håper de innser dette og drar igang en ny "utgave".

 

Deres artikkler vil bli savnet av både undertegnede og andre.

Takk. Slike tilbakemeldinger varmer.

Lenke til kommentar

Dette har faktisk gått meg hus forbi grunnet lesing til eksamen. Trist å høre at siden har blitt lagt ned.

 

Jeg synes at siden bare ble bedre og bedre.

 

Takk for mange fine og morsomme artikler. For ikke å snakke om nettmøtet med Uwe Boll. Det er det kuleste nettmøtet jeg har sett blitt gjort av en norsk nettsiden, noensinne!

 

:fun:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...