Rulator Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 /CRY i say no more. kommer til å bli et stort savn :/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 huff, det har var kjipt. Jeg vil savne filmanmeldelsene som hadde en anstendig lengde og var en fryd å lese. Oversikt over ukens kinopremierer vil også bli savnet. kjipt at det skulle bli slikt. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Dette blir et stort savn for min del. Musikk, serie og filmanmeldelsene er noe jeg har brukt mye tid på å lese. Håper at de med tiden endrer mening og kulturo.no vil gjenoppstå fra de sovende ! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 *Vente paa at domenet blir ledig* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 urk. jeg har vært fast leser av kulturo flrer ganger daglig de siste åra og kommer til å savne dere. og det hjelper ikke at dere fortsetter på tek med den tekniske delen, det er anmeldelsene og trailerne jeg liker Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Stenger dere?hvorfor har dere flere artikler oppe og går nå da? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Hvis du leser alt ser du at de skal fullføre denne uken. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Hvor mange av dere som nå klager kjørte adblock når dere besøkte kulturo.no? Det er tross alt reklameinntekter de levde av. Det gjorde jeg, uten å tenke over at dette kan være en bieffekt for at Kulturo nå er død. Fra nå av skal jeg stille inn Adblocken til å bli deaktivert på sider som gamer.no, akam.no, amobil.no, hw.no, sider som jeg liker og som lever av reklameinntektene. Anbefaler alle andre med adblock å gjøre det samme. (Trykker rullegardinmenyen ved adblockikonet og velger "deaktiver for *domene*") Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Dette er allerede gjort for sider jeg liker, i tillegg har jeg godtatt alle vanlige google-tekstreklamer da de ikke plager meg. Adblock er først og fremst brukt av meg for å slippe tunge blinkende flash-reklamer. edit: Men herregud for en økt loadetid. Endret 19. november 2008 av hernil Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Huff, for noe dritt. Kommer til å savne alt, men spesielt Helgens Anbefalinger. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Det er desverre som i resten av Norge, kultur er og blir en salderingspost, og det skal helst ikke brukes 5 øre, uten at det gir 1 krone tilbake. Takk for denne tiden, og lykke til videre for de som har gjort dette mulig de siste 3 årene. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Jævlig trist. Jeg kommer aldri til å bruke tek.no Godspeed Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Kulturo vil bli savnet, liker å lese norske filmanmeldelser som ikke er fra en av de store avisene. Leste og cd anmeldelser av og til. Endret 20. november 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg fatter det ikke bare helt. Med et stå stort media-del på dette forumet, med så ufattelig mange folk som skriver omtaler av filmer de har sett og diskuterer i det lange og breie om formaliteter og så skal det bare..."meeeh...drit i å satse på det". Jeg stiller forsatt spørsmålet: Hvor mye er det som skal til for at Kulturo skal forbli værende i live? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Tror faktisk jeg har brukt mer tid på Kulturo-artikler enn hardware.no-artikler det siste året. Var ikke videre entusastisk i starten, men Kulturo ble bare bedre og bedre. Endret 20. november 2008 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg fatter det ikke bare helt. Med et stå stort media-del på dette forumet, med så ufattelig mange folk som skriver omtaler av filmer de har sett og diskuterer i det lange og breie om formaliteter og så skal det bare..."meeeh...drit i å satse på det". Jeg stiller forsatt spørsmålet: Hvor mye er det som skal til for at Kulturo skal forbli værende i live? Ditto. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Når eksakt slutter dere? Dere skriver jo artikler ennå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 I artikkelen står det: Dette blir den siste ordinære produksjonsuken vi har på Kulturo.no – deretter skal vi fases rolig ut, og gli over i en ny lyd- og bilderelatert side i Tek.no-nettverket. Det betyr at denne uken er den siste uken skribentene produserer stoff. Når artiklene blir publisert etter denne uka er jeg usikker på, men ut november kan man muligens regne med. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Men jeg liker jo Kulturo Sier ikke nei takk til en lyd og bilde-side, men det optimale hadde selvfølgelig vært å få både i pose og sekk. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Bah! Så kjipt a... synes kulturo var en fine side, med mange bra artikler jeg...! Alltid tidlig ute med trailere og artikler til spill og filmer...! R.I.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg