Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

For et løp av Pedersen, stabile rundetider gikk bra de siste rundene og.

Første gull på enkeltdistanse 5 000m

Kudos til Roest som gikk all in, det var et  heftig tempo i starten

Skrevet (endret)

skiskytingen i kveld fra Canmore, Canada

Blitt forandring i arrangør-programmet? Nå skal visst både dame og herre starte, mens på sendeskjema hos NRK tidligere i uka var det kun damene som skulle gå ikveld?

anyway, kl. 20.20 og 22.55

edit: vet ikke om jeg (eller NRK) roter med tidene, for det som skrives på sendeplan her

https://www.nrk.no/sport/sendeplan/

stemmer ikke med sendeplan jeg får opp på TV (og iflg. Eurosport har herrene allerede gått løpet)??

bare rot dette

Endret av Mr.M
Skrevet

Fine greier mer vintersport i kveld  :D

Mener kommentatorene sa at det også var den raskeste 5000 meteren gått i Europa? Da fikk Kramer noe å gruble på....

Var bare rått å se han gå. Sverre Lunde Pedersen altså - for en mann!

Skrevet (endret)

Satan for et løp av Aksel. 2 fattige hundredeler fra å muligens vinne sitt aller siste renn i karrieren.

Jeg er både rørt og imponert.

Endret av Wheeljack
  • Liker 1
Skrevet

Jansrud og Svindal herregud for en kombo, er en merkedag for norsk alpint.

Takk for alt Svindal, for alle opplevelser i en lang karriere og for å være en flott utøver på og uten for bakken

Skrevet (endret)

fJ46CX8.png

kan det bli løp imorgen mandag eller avlyst for godt?

Det er konkurranse i Salt Lake fra 14 februar så ingen tid å miste. Spørsmålet er vel om man kan snike inn noen ekstra renn i Salt Lake

Endret av slipten
Skrevet (endret)

Nrk sender "Live" fra OL på Lillehammer i dag - 25 års jubileum.

Nå går utfor i Kvitfjell - der var jeg og så på  :)

Edit: Nrk altså - de er ikke redde for å gjøre noe utradisjonelt. Det var veldig moro å få med seg (timen fra 17.00 til 18.00 ble ikke med.) hele sendingen fra 13 februar i 1994, den første riktige konkurransedagen under OL på Lillehammer. Maratonsending altså - fra 09.30 til 17.00.

Moro å se og høre gamle kommentatorer og sportsutøvere fra den gang - også hele greia, ikke bare komprimerte klipp man kan se noen ganger. Her fikk vi med oss alle spekulajsoner, intervjuer osv - til og med vanningspausene i Vikingskipet.

Koss sitt 5000 meter løp ga frysninger langs ryggen i dag også!!!

For egen del kunne de gjort dette i to uker til  :D  Kanskje på tide at vi arrangerer OL her i landet snart, det var fantastisk i 1994. 

Endret av Mr_Spock
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...