Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke for dumt å skylde på lyset som en fordel, når det er helt klart at det er forskjell i lyset mellom de forskjellige utøverne. Særlig når vi snakker om en sport der hundredeler er avgjørende for resultatet, sier jo seg selv at det å ha optimal sikt kan være avgjørende for linjevalget.

 

Hvorfor skulle sveitserne bry seg når er østerriker taper til en nordmann?

Du skjønte hva jeg mente. Tenkte feil...

 

Det er mulig det er en fordel, men man trenger ikke skylde på lyset hver gang en nordmann gjør en feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Denne lysunnskyldnigen blir for dum. Like oppbrukt som glatte ski.

Er du på idiotkjøret igjen?
Nei.

 

Er bare drit lei av at det alltid kommer unnskyldninger med en gang de norske blir slått. Det blir for enkelt og dumt. Tror du østerrikerne klager på dårlig lys når Kristoffersen slår Hirscher?

 

Edit: brainfart!

 

 

Igjen og igjen maser du om dette. Når jeg bemerket at kommentatorene forklarte det at andre utøvere gjorde det dårlig pga dårlig lys så sa du ingenting. Følg med litt da. Man skylder på lyset hver gang det er dårlig lys, og det kan være en faktor som ødelegger. For utøvere fra alle nasjoner. 

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

8 sekunder bak Dahlmeier i mål.

Mtp åssen frøken Eckhoff har gjort det tidligere i år så er det der bra syntes jeg. Ho bør uansett ta med seg kjempegod skyting.

 

Gjenta bedriften om et år med litt bedre langrennstid så kan vi snakke OL-medalje. 

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...