Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nuvel... straffen kan bli akkurat den samma. 

 

For å sette et eksempel, pluss jekke Norge litt ned fra sin høye moralske hest så hadde en 20+ mnd om vært mer passende. Også i tråd med lignende dommer tidligere.

 

Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka. 

Lenke til kommentar

Helt greit at de anker dommen, viktig at dommen blir satt utenfor Norge, for at vi ikke skal kunne beskyldes for å særbehandle våre egne. I det minste burde dommen gå helt opp til OL, men kan vel fort gå over OL også. Håper skiforbundet rydder opp i sine forferdelig dårlige dopingholdniger, og all ukulturen som finnes der. Legg merke til hvor få utøvere det er fra andre idretter som står opp for Johaug. I idretter som tar antidoping seriøst så vil selv utøvere som holder på med breddeidrett sjekke alt av legemidler de tar opp mot WADA sin liste.

 

Skikkelig kjipt for Johaug at hun tar støyten, men når en ikke gidder å passe på hva en får i seg som idrettsutøver på aller høyeste nivå så må det komme en straff. Slutter en å holde idrettsutøvere ansvarlige for hva de selv putter i kroppen sin er det umulig å dømme noen for doping, da kan de bare frata seg selv alt ansvar og la legene sine sprøyte kroppen full av dop.

Endret av PhelpsTransposed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka.

Ja, det syntes jeg var veldig rart og. Den hilsenen fra Johaug til laget kunne de fint ha spart seg for å sende på TV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka.

Ja, det syntes jeg var veldig rart og. Den hilsenen fra Johaug til laget kunne de fint ha spart seg for å sende på TV.

Tenk det hylekoret om det hadde vært en russer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Myllylä innrømte bruk av EPO, ikke bare i 2001, det er LITT annet enn Johaug sin situasjon da.

 

- Jeg har personlig tatt EPO intravenøst, men jeg vil ikke ta stilling til hvem som har gitt meg det, sier Mika Myllylä der.

- Når har doseringen skjedd?

- Det har skjedd iløpet av min karriere, uten nærmere presisering, svarer han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...