Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurte på hvordan man bruker sånn ''expander'' til øret! er det bare å presse hete dritten igjenom å la det gro eller presse litt etter litt over tid=?? :hmm:

 

ex.gif

9189070[/snapback]

 

Når jeg utvida, så tok han og litt "glide" middel på utvidings tingen (bra fagspråk på kvelden!!) og rolig pressa den igjennom for å så sette inn en duppeditt som skulle være i øret til neste gang jeg skulle gjøre det større! :)

Lenke til kommentar
En grei tommelfingerregel naar det gjelder strekking, er aa ta max 2mm om gangen. La det gaa minst 2 uker i mellom hver strekking. Dusjer du forst blir huden mer elastisk visstnok, bare et tips. :)

9190931[/snapback]

 

Han jeg gikk hos sa 1mm og 1 mnd mellom hver gang. Dette var for å garantere at det ikke ble strekkmerker o.l.

Lenke til kommentar
Er tre maneder til jeg er 18. Kan jeg faa tatovering da? hvis nei, kan jeg faa underskrift av foreldra mine (maa begge skrive under?) og deretter ta tattoo??

9191590[/snapback]

 

Skjønner virkelig ikke tankegangen. 3 måneder til du kan velge mellom noen av de aller beste tatovørene i Norge, men likevel ønsker du å forhaste deg og velge blandt bunnslammet. :roll:

Lenke til kommentar
En grei tommelfingerregel naar det gjelder strekking, er aa ta max 2mm om gangen. La det gaa minst 2 uker i mellom hver strekking. Dusjer du forst blir huden mer elastisk visstnok, bare et tips. :)

9190931[/snapback]

 

kk lillebroren min kjøpte seg sånn 5mm å bare dytta hele dritten igjennom men par dager etter så ble det betennelse å når mamma så det måtte hen taden ut!'å nå har han en strek på øreflippen som er arr! :!:

Lenke til kommentar

skal ta tatovering, enten på skulderen ovenfor bicepsen eller bak på skulderen.

 

jeg synes tribal er fett nok, men det er så mange som har det så jeg vil utelukke det,

 

har stjernetegn skorpion, men det blir jo også litt uoriginalt.

 

 

 

 

noen forslag til hva som er fett å tatovere.

 

PS: jeg liker lyn!! ikke fotball, men lynnedslag lyn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...