Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette:

 

Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter)

På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW"

 

Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way

 

Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på.

 

Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè?

post-209439-0-39058500-1312400878_thumb.jpg

Endret av christinaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette:

 

Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter)

På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW"

 

Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way

 

Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på.

 

Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè?

 

Bare vær obs på at mange vil mistolke BTW for By The Way, vil jeg tro i alle fall. Ellers en veldig fet idè!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å nærme meg et motiv jeg er skikkelig fornøyd med! Har tegna konstant i et par dager nå, og har bestemt meg at den ideèn jeg er forelska i (så langt) er dette:

 

Erlik (equal) tegnet vil jeg ha på venstre håndledd (noe som skal stå for at alle bør ha like rettigheter)

På det høyre håndleddet vil jeg enten ha "Born This Way" eller bare initialene "BTW"

 

Så hvis jeg da setter armene ved siden av hverandre så vil det også stå = Born This Way. Altså Jeg = Born This Way

 

Dette er en veldig personlig greie for meg, så akkurat nå er jeg sikker på at dette er det umulig å angre på.

 

Hva synes dere? Høres dette ut som en god idè?

 

Bare vær obs på at mange vil mistolke BTW for By The Way, vil jeg tro i alle fall. Ellers en veldig fet idè!

Tenkte akkurat det samme, som sikkert flere andre gjør også :p "BTW" er på en måte den forenkla ideèn, altså.. Jeg selv vet jo hva det står for, så tenkte at det kunne gå helt fint. Eller?

Lenke til kommentar

Størrelsen på den da? Over hele ryggen, langs siden på overkroppen/baken eller overarmen?

 

Edit: Har sett andre videoer av den ungen som klikker i stolen. Enten er det fake, eller så er det en usedvanlig bortskjemt drittunge. Tatovering på utsiden av overarmen er ikke så vondt. Men man kjenner det ja. (Også er det litt fra person til person da..)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

 

Han på den videoen troller... det må han.

Tatovering er ikke så vondt som han skal ha det til. Do eet!

Lenke til kommentar

Ombestemte meg litt da jeg hørte det :!: Ble litt lenge. Er i Bulgaria og skal ta den her med tanke på aldersgrenser i Norge.. Ser på to andre men klarer ikke og bestemme meg om hvilken og om jeg skal ha den på skulderen/over håndleddet under armen/leggen.

 

http://www.google.no/imgres?q=phoenix+tattoo&um=1&hl=no&tbm=isch&tbnid=_04c8kyzBT-rMM:&imgrefurl=http://tribal.tattoospicture.us/tribal-phoenix-tattoo-design.html&docid=sJJmjmJ3Ko-f5M&w=600&h=672&ei=4HNAToyRGdDOswal-aXZBQ&zoom=1&iact=rc&dur=248&page=8&tbnh=144&tbnw=129&start=178&ndsp=23&ved=1t:429,r:1,s:178&tx=76&ty=78&biw=1440&bih=675

Bildet forsvinner fort, men scroller du nedover finner du det igjen. Det andre jeg tenkte på er det til venstre for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...