Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

*snip*

Jeg synes du skal gå for denne idéen! Er ingen Stor HP fan selv, ikke lest bøkene - men likte filmene veldig godt :) Om du føler denne representerer det du sier, så er det ikke så mye å tenke på i grunn! Eneste råd jeg vil gi er å finne en dyktig tatovør!!! (Kan ikke få sagt det nok :p ) Om du vil få enda mer ut av tatoveringen din, så er det ofte en idé å høre med tatovøren om h*n har forslag til designet.

 

Hei dere dyktige mennesker! Hvordan skal man etterbehandle tatoveringer etter påfylling? Samme måte som helt nye? :) Var litt uheldig å få time til det dagen før jeg reiser på ferie.

Klart man skal etterbehandle det likt. Det er jo fortsatt en ny fersk tatovering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes "Line" er litt langt ifra resten av teksten, og kan fort bli oppfattet som jentenavne Line, som jeg tenkte ved første øyekast.

Dette er bare noe jeg har "kastet" sammen, så detaljene er ikke helt perfekte. Har også tenkt på å bare tatovere teksten "I walk the line" sånn som du ser det i den første tegningen jeg posta, slik at jeg har mulighet til å bygge på tatoveringen senere.
Lenke til kommentar

Hvilke studioer i trondheim anbefales? Vurderer sterkt å pynte litt på huden i vinter, så vil researche så mye som mulig på forhånd. Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...).

 

Hvordan er det med skissering fra tattovørens side... Man har jo sett pittelitt på Miami ink og lignende programmer og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert. Skjønner jo at dette er veldig mye satt opp fra produsentes side og sånn , men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hey, lurer litt og ta tattovering selvom det kanskje ikke blir med engang. men er rimelig sikker på hva jeg vil ha, og da bare lurte jeg på om dere har noen anbefalinger rund oslo området og ca pris på hvor mye det koster, evt om det er dumt med tanke på plassering av tattovering og slikt. det jeg tenker er at jeg tar denne tattoveringen over hele ryggen og halen til dragen følger nedover ryggraden (hørt dette er sykt vondt) altså blir en ganske stor tattovering. Selvom jeg er litt redd for att tatto'ern fucker det opp og alt blir jævlig...

post-233326-0-48850000-1312224973_thumb.jpg

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Hvilke studioer i trondheim anbefales? Vurderer sterkt å pynte litt på huden i vinter, så vil researche så mye som mulig på forhånd. Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...).

 

Hvordan er det med skissering fra tattovørens side... Man har jo sett pittelitt på Miami ink og lignende programmer og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert. Skjønner jo at dette er veldig mye satt opp fra produsentes side og sånn , men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design?

 

Har god erfaring hos David Leon (Freaks tattoo, Trondheim). Kjempekoselig fyr som er utrolig flink.

 

Om alt går etter planen min så blir det nok en relativt stor førstegangstatovering (er dette lurt egentlig? Tenker at når jeg først skal gjøre noe så vil jeg gjøre det skikkelig og stort...).

 

Ingen tatovering er for stor ;) Min første ble ikke akkurat så liten.. angrer ikke.

ttt.jpg

 

og det virker som de fleste bare rusler inn og tar den første skissa de får servert.

Er vel mer bak det, men du rusler egentlig bare inn på studio og prøver å få en planleggingstime med artisten (gratis), så vil han komme med en skisse den dagen eller senere (spørs på kø)

 

men er det "frekt" å eventuellt spørre etter flere design?

Absolutt ikke, det er din kropp som skal ha kunsten på seg og dine penger som betaler for dette.

Artisten vil selv at du skal bli fornøyd. Husker at jeg selv var noe vanskelig med designet i begynnelsen, men det påvirket ikke artisten. :)

Lenke til kommentar

Hei! Tenker på å ta min første tattovering. Er initialene til mamma og pappa i et hjerte. Har tegnet den selv, er ikke så flink, men tipper de på tattoostudioet kan fikse den så den ser bedre ut.

 

 

Her er den: http://bildr.no/image/937883.jpeg

 

Har noen spørsmål til de litt mer erfarne:

 

1. Hva synes dere om tattoveringen?

2. Hvor på kroppen burde jeg ta den?

3. Jeg tenkte meg en liten tekst også - "family", men vet ikke hvor jeg burde plassert den i forhold til tegningen?

 

Jeg har litt sansen for tattiser man tegner selv. Så klart kan artisten hjelpe deg med å finpolere den og videreutvikle den, men idéen er din, og da blir tattisen noe særegent. :thumbup:

 

 

Utøya tatovering

kan man skrive ¨in memory to friends and family¨ ?

eller skal det være ¨in memory of friends and family¨ ?

 

Det skal være «in memory of friends and family».

 

Det demonstrerer utmerket hvordan hastverk er lastverk, spesielt når det gjelder tattiser. Ikke alle ofrene er begravet enda, og allerede så har folk klart å tattovere dårlig tasta-engelsk på kroppen. Forståelig, men ikke mindre trist av den grunn.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Heisann

 

Regner med at det er noen smarte hoder som har noen glupe ideer :-)

 

Jeg har allerede tatovert 2 av mine barns navn og nå står navn nummer 3 for tur.

 

Men jeg begynte å tenkte litt på om det kanskje kunne være mulig å kombinere den sammen med mammaen sin navn eller symbol for mamma hvis dere skjønner hva jeg mener.

 

Noen glupe ideer???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...