Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke artister i landet (fortrinnsvis i Oslo-området) er best til å lage noe eget hvis jeg bare gir de en idè og eventuelt en stilart jeg ønsker å tatovere? Jeg har bare en ide, liksom, men ikke noe utkast. Jeg ønsker å gjøre litt mer ut av ideen enn bare det symbolet jeg tenker på. Er det for seint å kontakte artister nå, hvis jeg ønsker en time i begynnelsen av november?

Lenke til kommentar

Blah. sa til meg selv jeg skulle stoppe og strekke på 8mm... så 12- så 16,18 osv. men etter lang tids bruk av tunge 20mm tuneller så endte det oppe med at dem ble for små og begynnte og ramle ut i ny og ne.. Så var og kjøpte meg ett par 22mm silikon greier og gikk jo glatt og få dem inn. Men virker jo så forbanna mye større.. men veier jo ikkenoe så håper dem ikke strekker seg mer nå.. men... 22mm yey :new_woot:

Lenke til kommentar

Crap, jeg glemmer alltid å lagre bokmerkene når noen poster anbefalte nettsider å kjøpe smykker til ørene. Jeg husker denne Body Jewellery Shop. Men ingen andre.

 

Og for det andre. Hvorfor finner jeg ikke noe i størrelsen 7mm? Skulle finne tapere for å gjøre strekkingen lettere, men det var ingen der i 7mm. Og fant ut etterpå at det samme gjelder for smykkene. How come?

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om Rico Schinkel og/eller Studio Z i Tønsberg?

 

EDIT: Sendte han en mail, så får vi se. Han kan jo ikke være helt elendig når han laget tatoveringen som ble kåret til Norges beste av Kat Von D. Hehe.

Ingen erfaring selv, men har flere venner som har tatt hos han som ser bra utført ut.

Pigmento i smuget er vel også verdt en titt har jeg hørt.

 

 

-------------

Får snart inn en grei slump med penger og klør litt etter en ny tattoo. Jeg er veldig usikker på plasseringen. Tenkte havskilpadde, noen fisk og japanskinspirert havaktige greier rundt, ting som står meg nært. Veldig i tenkeboksen og trenger å få tegnet opp noen forslag. Vil ikke ha det veldig synlig, men har litt lyst til å ta det på armen, siden jeg tror det blir penest der. Lurer på om dette er noe jeg angrer på i etterkant. Har fra før en liten en på skuldra jeg er veldig fornøyd med, er god plass til en tattoo på det andre skulderbladet.

Hvordan er det med plasseringer på damer? Jeg er redd det skal bli litt "voldsomt" på armen. Jeg er veldig plain ellers.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Noen som vet noe om Rico Schinkel og/eller Studio Z i Tønsberg?

 

EDIT: Sendte han en mail, så får vi se. Han kan jo ikke være helt elendig når han laget tatoveringen som ble kåret til Norges beste av Kat Von D. Hehe.

Ingen erfaring selv, men har flere venner som har tatt hos han som ser bra utført ut.

Pigmento i smuget er vel også verdt en titt har jeg hørt.

 

Må uansett reise "langveis" fra (Grimstad/Arendal). Er det like greit å ta turen helt inn til Oslo og et av de store og anerkjente studioene der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...