Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om Rico Schinkel og/eller Studio Z i Tønsberg?

 

EDIT: Sendte han en mail, så får vi se. Han kan jo ikke være helt elendig når han laget tatoveringen som ble kåret til Norges beste av Kat Von D. Hehe.

Ingen erfaring selv, men har flere venner som har tatt hos han som ser bra utført ut.

Pigmento i smuget er vel også verdt en titt har jeg hørt.

 

Må uansett reise "langveis" fra (Grimstad/Arendal). Er det like greit å ta turen helt inn til Oslo og et av de store og anerkjente studioene der?

Det har jeg ingen anelse om.

Noe av det Richo har gjort i hvertfall :)

http://s303.photobucket.com/albums/nn125/studioz-rico/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er gjennomførbart å ta piercing midt i underleppen nå, og bruke labret (eller kanskje bananabell? :hmm: ) som jeg kan plastre over på jobb, når jeg egentlig ønsker å bruke ring når sommerjobben på bensinstasjon er over? Eller vil det ende opp med å gro feil og bli irritert når jeg setter i ring om en måneds tid?

Lenke til kommentar

Hei! :) Jeg er en jente på 14 år(15 i August) som tenker på å skaffe meg en tunge piercing. Jeg tok i navlen når jeg var fylt 13, og jeg tok Monroe/Madonna når jeg nettopp var fylt 14. Så er vandt til piercinger. Begge ble tatt profesjonelt, selvfølgelig. Jeg lurte på om det tar lang tid før tunge piercingen gror, og eventuelt noen som kan komme med generelle tips om rengjøring og vedlikehold av den? Har hørt at hullet har en tendens til og "revne" på en måte, en rett strek bakover. Kommer som regel rett etter at man har tatt den, gror denne etterhvert? Hvilke andre komplikasjoner kan du få av en tungepiercing? Er litt usikker på denne :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om det tar lang tid før tunge piercingen gror

Ca to uker.

 

generelle tips om rengjøring og vedlikehold av den?

Det får du på studioet du tar piercingen.

Men stort sett så er det munnskyll som du får kjøpt på apoteket som er anbefalt. Den som jeg fikk beskjed om å bruke var en rød type med navn som begynte på X.

Så trenger du saltoppløsning og q-tips for å rense vekk det som skulle samle seg opp på stangen når det trengs.

 

Har hørt at hullet har en tendens til og "revne" på en måte, en rett strek bakover.

Om man har en tendens til å gjøre skikkelig dumme ting med piercingen, joda.

 

Hvilke andre komplikasjoner kan du få av en tungepiercing?

Ikke så mange om du gjør det på et godkjent studio.

Men det jeg kommer på i farta er hevelse (skjer de fleste og varer i noen dager) og betennelse.

Endret av Sower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...