Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søtt ekorn :) Kunne jeg fått sett hele armen/hånden?

 

Overrasket? :cool:

 

For å legge til dagens "økt" for meg også og jeg titulerer den: "Hvorfor gjøre seg ferdig med piercinger før man får barn".

 

Min sønn krasjet inn i mitt høyre øre i dag, det som jeg tok 5 piercinger i i mai. Han klarte å få en kule til å hoppe av, noe jeg aldri har fått til selv før og han fikk to av piercingene til å begynne å blø, og selv om piercingene er plassert i grupper så var det bare en fra hver gruppe som begynte å blø.

Lenke til kommentar

Vel. Om noen ikke vil ansette meg pga mitt utseende så fortjener dem ikke å ha meg som ansatt heller^^ Så klart.. noen advokat blir jeg nok aldri men er nok av dem som har mye blekk der også, Så tror det er helt opp til sjefene selv om hva og hvem dem vil ansette.

 

 

EDIT: Såklart om det hadde stått Fuck off på fingra og bilde av hitler osv på henda kunne fort gitt ett helt feil budskap^^

 

EDIT 2: Så selv tror jeg det har veldig mye med hva man har og hvordan man fremstiller seg selv.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Hva baserer du det på?

 

Pluss hvis en arbeidsgiver hadde prøvd å sparke en ansatt over noe slikt så hadde h*n hatt et artig søksmål mot seg..

Det er jo åpenbart fordommer mot tatoverte mennesker innen arbeidsmarkedet.

Har vi kommet såpass langt i utviklingen at de fleste ser forbi tatoveringene?

(tenker å på offentlig sektor)

 

 

@RaW_DeNiM: Var nygjerrig skjønner du for skal ta en utdannelse som gir meg statlig arbeidsplass, og lurer egentlig på hvordan andres erfaring med å ha synlige tatoveringer påvirker jobbmulighetene.

Mener det samme som deg at det er hvordan personen er og hans kvalifikasjoner / erfaringer som er viktigst, for dette går jo på det med utseende, men så er jeg ingen arbeidsgiver igjen.

 

Tatoveringa di var fantastisk den. Tok du den i Trondheim?

 

 

Takker for svar :D

Endret av Sower
Lenke til kommentar

Vi har faktisk (slik jeg opplever det) kommet forbi de fleste fordommer mot folk med tatoveringer. Du vil selvsagt møte fordommer som man gjør ved alle valg i livet der man skiller seg litt ut fra normen, og det finnes en sjanse for at du møter en sjef som er såpass snever at h*n ikke vil ansette deg.. Da vil du ikke jobbe for den sjefen uansett....

 

Slenger meg på det Raw_Denim sa at det går mer på hvordan man bærer seg og hvilken type person man er, fremfor om man har blekk eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva baserer du det på?

 

Pluss hvis en arbeidsgiver hadde prøvd å sparke en ansatt over noe slikt så hadde h*n hatt et artig søksmål mot seg..

Det er jo åpenbart fordommer mot tatoverte mennesker innen arbeidsmarkedet.

Har vi kommet såpass langt i utviklingen at de fleste ser forbi tatoveringene?

(tenker å på offentlig sektor)

 

 

@RaW_DeNiM: Var nygjerrig skjønner du for skal ta en utdannelse som gir meg statlig arbeidsplass, og lurer egentlig på hvordan andres erfaring med å ha synlige tatoveringer påvirker jobbmulighetene.

Mener det samme som deg at det er hvordan personen er og hans kvalifikasjoner / erfaringer som er viktigst, for dette går jo på det med utseende, men så er jeg ingen arbeidsgiver igjen.

 

Tatoveringa di var fantastisk den. Tok du den i Trondheim?

 

 

Takker for svar :D

 

Freaks tattoo parlour.... Fjordgata

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...